مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران درباره برپایی برنامه‌های ستاد دهه فجر از سوی امور بانوان دستگاه‌های اجرایی گفت: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و لازم است برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر و جلوه خاصی از پیروزی داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 28 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر دستگاه‌های اجرایی که در استانداری برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و روز اخلاق و مهرورزی، اظهار کرد: پیامبری سمبل جهل‌زدایی، عشق، بسط هم‌دلی و هم‌زبانی در جامعه عرب بوده که این روش تا به امروز هم فراموش نشده است.

وی به برگزاری نمایشگاه پارپیرار که از جمله نمایشگاه‌های تاثیر‌گذار و خوب در استان بوده است، اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با انجام کار‌گروهی شکل گرفت و زنان روستایی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و برای 50 غرفه‌ای که در این نمایشگاه دایر بوده است، تسهیلات صفر درصدی اختصاص خواهد یافت.

جمشیدی ادامه داد: رسالت ما در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید بر این باشد که نسل سومی‌هایی که از این‌گونه برنامه‌ها و تفکرات فاصله گرفتند را آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و از ظرفیت هم استفاده کنند، گفت: اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مردمی و بر پایه نشاط و شادی باشد.

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: برنامه‌ای که با عنوان دهه فجر برگزار می‌شود، وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارد، و باید تمام تلاش را برای بهتر برگزار کردن برنامه‌ها در دستور کار قرار دهیم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها در بهتر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر استفاده کنیم، افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد کارهای بزرگی انجام می‌شود، در حالی‌که ما در برگزاری برنامه‌های خود این ظرفیت را نادیده می‌گیریم.

وی اظهار کرد: در دهه فجر ایستگاه‌های سلامت در شهرها و روستاها دایر شود و نگاه عمده در برگزاری برنامه‌ها بر مبنا سلامت باشد.

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نمایشگاه‌های عفاف و حجاب با عنوان حمایت از طراحان ایرانی اسلامی برپا شود، چرا که اگر این قشر حمایت نشوند به سمت و سوی پوشش عامه‌پسند جامعه سوق پیدا می‌کنند، در حالی‌ که می‌توان با هزینه کمتر پوشش ایرانی اسلامی را در جامعه حفظ کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار