هم‌زمان با هفته وحدت؛
این کنسرت موسیقی در روزهای4، 5 و ششم دی‌ماه سال جاری با حضور علاقه‌مندان به موسیقی در مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام از برگزاری کنسرت گروه موسیقی جانان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر خبر داد.

اکبر امیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، صبح امروز(7 دی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این کنسرت موسیقی در روزهای4، 5 و ششم دی‌ماه سال جاری با حضور علاقه‌مندان به موسیقی در مرکز استان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، بیان کرد: این کنسرت موسیقی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام و با همکاری انجمن موسیقی این شهرستان برگزار شد.

وی، ابراز کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، جنگ شادی به همت موسسه نوآوران سلامت با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، بانک کشاورزی، سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

امیدی، تصریح کرد: این جنگ شادی به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ساعت 3 تا 5 بعدازظهر امروز(7 دی) در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته وحدت برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم(ص) و آشنایی هر چه‌بهتر و بیشتر نسل جوان با سیره نبوی، زندگی و شخصیت پیامبر اکرم(ص) در سطح این شهرستان برگزار می‌شود./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار