سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:
عضو فعال جمعیت فداییان اسلام سخنران مراسم 9 دی در شهر ایلام است‌.
کد خبر: ۱۵۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: عضو فعال جمعیت فداییان اسلام سخنران مراسم 9 دی در شهر ایلام است‌.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گزارش داد: حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در ایلام برگزار می‌شود.

‌سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: 9 دی یادآور همایش عظیم ملت در دفاع از ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس همگام و هم‌صدا با مردم ایران اسلامی، مراسم نکوداشت خلق حماسه تاریخ‌ساز 9 دی در سطح مناطق مختلف استان ایلام نیز برگزار می‌شود و این مراسم در شهر ایلام ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه هفته جاری در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.

چراغی‌پور با بیان اینکه سخنران مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در ایلام آقای محمدمهدی عبدخدایی از محققان و پژوهشگران مطرح کشور و عضو فعال جمعیت فداییان اسلام خواهد بود و از آحاد مردم ولایت‌مدار و سلحشور ایلام برای شرکت گسترده و آگاهانه در این آیین دعوت می‌کنیم./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار