فرماندار هرسین گفت: ایجاد فضای بی اعتمادی در زمان برگزاری انتخابات در جامعه بزرگترین ضربه به نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار است.
کد خبر: ۱۵۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 27 December 2015
فرماندار هرسین گفت: ایجاد فضای بی اعتمادی در زمان برگزاری انتخابات در جامعه بزرگترین ضربه به نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا یاور محمدی عصر شنبه در همایش فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرایی و نظارت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در سرسرای فرمانداری کنگاور افزود: اگر فضای بی اعتمادی در جامعه به وجود آید حکومت دچار آسیب می شود و باید به شکل درستی مدیریت شود.

وی با بیان اینکه روز انتخابات روزی بسیار حساس و مهم است و باید افرادی که پای صندوق ها هستند مسیری واحد طی کنند تصریح کرد: باید با آموزش های لازم فضای روانی مناسب در روز انتخابات ایجاد شود.

فرماندار هرسین در ادامه گفت: با تدابیر اندیشیده شده هم افزایی و همکاری مجموعه اداری شهرستان مشکلی در برگزاری روند انتخابات هرسین نخواهیم داشت.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات تکلیف است که در نهایت باعث استحکام نظام و حفظ دستاوردهای امام (ره) خواهد شد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین در مجموع حدود 230 هزار نفر جمعیت دارند و یک نماینده از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار