اعضای گرگانی تیم ملی کبدی با حضور در کانون اصلاح و تربیت شهرستان گرگان و پرداخت بدهی یک نوجوان، موجبات آزادی وی را فراهم کردند.
کد خبر: ۱۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 26 December 2015
به گزارش شنبه ایرنا از ستاد دیه گلستان، با تلاش مددکاران و خیرین به ویژه اعضای گرگانی تیم ملی کبدی، بدهی نوجوان محبوس در کانون اصلاح و تربیت پرداخت و وی آزاد شد.
طی هماهنگی که با شاهینی خیر گرگانی و نودهی کاپیتان سابق تیم ملی کبدی کشور به عمل آمد اعضای تیم ملی کبدی (مازندرانی به عنوان سرمربی، اتراچالی و قجر) به همراه مسئول هیات کبدی و عضو شورای شهر گرگان، مدیرعامل ستاد دیه استان و مسئول تربیت بدنی زندان های استان با حضور در کانون اصلاح و تربیت، با پرداخت بدهی نوجوان گرگانی زمینه آزادی وی را فراهم کردند.
مدیرعامل ستاد دیه گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از ورزشکاران تیم ملی و خیرین که برای کمک به زندانیان به ویژه زندانیان جرائم غیرعمد پیش قدم شده اند گفت: برای ورزشکاران و پهلوانان کمک به دیگران به ویژه زندانیان جرائم غیرعمد یک انگیزه شده است و امید است که با فرهنگ سازی، این اقدام مثبت در همه جامعه به عنوان الگو تسری یابد و سبب کمک به انسان های زیادی شود.
سعید طالبی افزود: جامعه امروزی ما نیاز به منش پهلوانی دارد و لذا حضور پهلوانان مهین عزیز اسلامی را برای کمک به مددجویان نیازمند به فال نیک می گیریم.
در ادامه سیدمحمد قدس مفیدی مسئول هیات کبدی و عضو شورای شهر گرگان نیز گفت: در این شورا به دنبال ایجاد فضا برای کمک به افراد نیازمند به خصوص مددجویان کانون اصلاح و تربیت هستیم.
امیر مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی نیز با تقدیر از رئیس کانون و مسئولان و خیرین حاضر در جلسه گفت: تیم ملی کبدی این ظرفیت را دارد تا با اعزام مربی زمینه اصلاح و تربیت مددجویان کانون و زندان های تابعه را با ورزش کبدی فراهم سازد.
از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 120 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون ریال بدهی مالی و دیه، توسط ستاد دیه استان گلستان آزاد شده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار