رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از بروز حادثه مسمومیت با CO خبر داد و گفت: با وقوع این حادثه آمار مسمومان با گاز مونوکسیدکربن به 32 نفر رسید.
کد خبر: ۱۵۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 25 December 2015
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن را از جمله حوادث این مدت برشمرد و افزود: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن آقایی 35 ساله دچار اختلال شدید در هوشیاری شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حادثه بر اثر استفاده از گاز پیک نیک در خودروی شخصی این فرد روی داد که فرد مسموم همراه با مراقبت‌های ویژه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: همچنین در حادثه‌ای دیگر که در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز روی داد آقایی 45 ساله دچار مسمومیت با گاز CO شد.

حسنی اضافه کرد: این حادثه به علت استفاده از بخاری بدون دودکش در پارکینگ اتفاق افتاد که این فرد دچار اختلال شدید در هوشیاری شد.

وی با اشاره به آمار حوادث گازگرفتگی و مسمومیت با CO اعلام کرد: از شروع فصل سرما تا کنون چهار نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی استان قم یادآور شد: همچنین 32 نفر نیز بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار کاهش سطح هوشیاری شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار