امام جمعه موقت تبریز:
وی به نقش بی‌بدیل مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه فتنه پیچیده و خطرناک 88 اشاره کرد و تصریح کرد: ولایت فقیه محور اصلی و پشتیبان محکم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 25 December 2015

به گزارش  تابناک تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره)  با اشاره به میلاد با سعادت خاتم‌الانبیا و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: هفته وحدت از افتخارات امام عظیم‌الشان است و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا اهل تشیع و سنت در کنار هم برای پیشبرد انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: تمام اعمال ما با تبعیت از ولی فقیه مورد قبول است و هر چه داریم از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت تبریز وحدت را رمز پیروزی و تفرقه را رمز شکست دانست و تصریح کرد:دشمنان همواره برای ضربه زدن به اسلام بر تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف پافشاری می کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: تقویت وحدت در جامعه ایران اسلامی امری ضروری و با اهمیت است.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است، تصریح کرد: علت اینکه دشمنان با به‌کارگیری انواع توطئه‌ها و ترفندها می‌خواهند جایگاه ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند، ناشی از داشتن جایگاه ویژه ولایت در قلوب مسلمین است.

امام جمعه موقت تبریز با گرامیداشت روز حماسه تاریخی8 دی تبریز و 9 دی در در برابر فتنه 88 که به روز بصیرت و امت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: آذربایجان به ویژه تبریز قهرمان با تدابیر نماینده ولی فقیه آیت‌الله شبستری در روز 8 دی در حماسه بصیرت و پیوند امت و ولایت پیشگام شده و انزجار خود را از فتنه‌گران 88 اعلام کردند.

وی به نقش بی‌بدیل مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه فتنه پیچیده و خطرناک 88 اشاره کرد و تصریح کرد: ولایت فقیه محور اصلی و پشتیبان محکم انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله آل‌هاشم تاکید کرد: اقتدار و بینش عمیق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سبب خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، عزت و سرافرازی انقلاب را موجب شده است.

وی بار دیگر با اشاره به نقش آیت‌الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در خلق حماسه 9 دی گفت: مردم ولایت‌مدار تبریز در سال 88 در هشتم دی در محکومیت فتنه به صحنه آمده و راهپیمایی برگزار کردند که سخنان آیت‌الله شبستری و مردم تبریز در خلق حماسه 9 دی نقش بسزایی داشت.

امام جمعه موقت تبریز حماسه 9 دی را تجلی میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، نشان از پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های انقلابی شهید آیت‌الله غفاری افزود: شهید آیت‌الله غفاری مدافع سرسخت حریم ولایت و اسلام بود به طوری که وی در زیر  شکنجه‌های وحشیانه ساواک گفته بود دشمن خمینی کافر است.

آیت‌الله آل هاشم با اشاره به مناسبت‌های دی ماه، تولد عیسی مسیح پیامبر صلح و اخلاق را به مسیحیان بویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: همه پیامبران بدنبال صلح و آرامش در بین انسان‌ها بودند./فارس


 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :