با پرداخت طلب اشپیتیم آرفی، خطر کسر امتیاز از تیم تراکتورسازی رفع شد.
کد خبر: ۱۵۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 25 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، اشپیتیم آرفی که چند سال قبل عضو تیم تراکتورسازی بود به دلیل طلب از این تیم به فیفا شکایت کرده بود. باتوجه به اینکه مسئولان قبلی تراکتورسازی نسبت به پرداخت پول این بازیکن اقدام نکرده بودند، قرمزپوشان تبریزی در آستانه کسر امتیاز قرار داشتند.

پس از توافقاتی که با تراکتورسازی صورت گرفت، پول طلب این بازیکن که از طریق فیفا شکایت کرده بود، پرداخت شد تا خطر کسر امتیاز از تراکتورسازی برداشته شود.

سعید عباسی ضمن تأیید این خبر، از وصول توافق برای جدایی یونس حمزه خبر داد. یونس حمزه که توسط تونی اولیویرا به ایران آمده بود، پس از حضور قلعه‌نویی در یکی دو جلسه از تمرینات تراکتورسازی حاضر نشد و از سوی کادر فنی دراختیار باشگاه قرار گرفت.

این بازیکن برای جدایی با تراکتورسازی به توافق رسید و قرار شد طی روزهای آینده مسئولان باشگاه تراکتورسازی از طریق وکیل خود با وکیل حمزه صحبت کنند و در مورد پول قرارداد این بازیکن به توافق برسند.


بختیار تا تیر ماه سرباز است

این هافبک تراکتورسازی که مورد توجه استقلال هم قرار داشت به دلیل مصاحبه های متعدد در مورد نظام وظیفه و سفر بدون اجازه به تهران باید شنبه صبح خود را به پادگان معرفی کند و اجازه تمرین با تراکتورسازی نخواهد داشت.

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در تلاش است تا مشکل بختیار را حل کند و او را به تیم بازگرداند.


حمزه به تهران میرود

حمزه یونس مهاجم تراکتورسازی مطمئنا از این تیم تبریزی جدا خواهدشد البته هنوز قرارداد او با تیم تراکتور فسخ نشده است.

یک تیم تهرانی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم است، او گرانترین بازیکن امسال لیگ برتر ما بود.

 

همچنین از باشگاه گسترش فولاد هم خبر می رسد که محسن حمیدی بازیکن استقلال اهواز و سید مهدی سید صالحی بازیکن فصل گذشته استقلال صنعتی خوزستان با حضور در دفتر هیأت فوتبال قرارداد رسمی فدراسیون فوتبال را در دفتر ثبت قراردادها به ثبت رساندند و نیم فصل دوم را در تیم آبی و زردپوش تبریز توپ خواهند زد.

 

ضمن اینکه سامان نریمان جهان که خدمت مقدس سربازی خود را در تیم تراکتورسازی گذراند، در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم در باشگاه قبلی خود گسترش فولاد تبریز بازی خواهدو.رزش3

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار