شنیده های انتخاباتی تابناک ؛
احمد اسماعیلی یکی از چهره های شاخص اصولگرای استان از شهرستان لنگرود وارد عرصه انتخابات شد. به گزارش تابناک گیلان، اسماعیلی که متولد محله بازارده این شهرستان می باشد دارای سابقه درخشان و طولانی مدت در عرصه مدیریت در سطح کشوری است.
کد خبر: ۱۵۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 24 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: احمد اسماعیلی یکی از چهره های شاخص اصولگرای استان از شهرستان لنگرود وارد عرصه انتخابات شد.

به گزارش تابناک گیلان، اسماعیلی که متولد محله بازارده این شهرستان می باشد دارای سابقه درخشان و طولانی مدت در عرصه مدیریت در سطح کشوری است.

32 سال مدیرکلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، اصفهان، تهران بزرگ و در نهایت استان گیلان بخشی از کارنامه مدیریتی این رزمنده دفاع مقدس است.




اسماعیلی صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان لنگرود به طور رسمی و با شعار "صداقت در گفتار، سلامت در عمل و رفتار" نامزدی خود را در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی شهرستان، صنعت توریسم و گردشگری، مشکلات کار و اشتغال جوانان مهمترین اهداف اسماعیلی از حضور در عرصه انتخابات مجلس است.
وی خاطرنشان کرد: میخواهد از تجربه 32 ساله مدیریتی خود برای تحقق همه اهداف و برنامه های خود استفاده کند.



همچنین در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم ,«جواد زبردست گشتی» مدیرعامل شرکت توسعه فن آوری و اطللاعات با همراهی معلم کلاس اول خود وارد فرمانداری فومن شد و در دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه فومن و شفت ثبت نام کرد. رسول جماعتی معاون سابق وزیر صنعت و نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از چهره هایی بود که امروز رسما در انتخابات ثبت نام کرد.

گفتنی است خلیلی بهروزی فر فرماندار اسبق تالش, حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری مسئول حوزه فرهنگی بنادر و دریانوردی استان گیلان و عباس خلیل زاده ثابت ماسوله عصو هیئت علمی دانشگاه ازاد اسلامی رشت نیز صبح امروز در انتخابات ثبت نام کرده بودند. داوطلبان ورود به نمایندگی همچنین با خوشآمد گویی و استقبال فرماندار فومن مواجه می شدند.

از رودسر خبر می رسد که «علی مرتضی حسینیان» رئیس شورای دوم رودسر و دارای مدرک رشد مهندسی عمران با حضور در فرمانداری از حوزه انتخابیه رودسر و املش نامزد انتخابات شده است.

فرمانداری لنگرود نیز یکی از پرترافیک ترین روزهای خود را سپری می کند بطوریکه «سیدگل آقا پورعباس» , «احمد اسماعیلی بازارده« مدیرکل سابق بنیاد شهید گیلان و حسن پور قربان شهردار سابق املش و لنگرود نیز رسما نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند.


منبع: تابناک
برچسب ها: احمد اسماعیلی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
ماشاالله امسال لنگرود چهره های خوب و شاخصی دارن میان، ایشالا از بین همینا بهترین شون انتخاب بشن، نه امثال لاهوتی و پور عباس که همه هم میدونن چه خیانت ها و تخلفاتی تو دوره ی قبل داشتن، از خریدن رای بگیر تا بی اخلاقی های فراوان در تخریب بقیه شخصیت ها.
اینا وقتی بدیهیات شرکت تو انتخابات رو رعایت نمیکنن خدایی ناکرده وقتی وارد مجلس بشن فاتحه همه مردم خونده ست...
خدا کنه شورای نگهبان واقعا روی امثال لاهوتی و پور عباس قاطع برخورد کنه و جلو شونو بگیره، اگه واقعا میخوان انتخابات سالم برگزار شه
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
درود بر حاج آقای اسماعیلی، وقتی همچین شخصی 32 سال اینچنین سابقه مدیریتی داره مطمئنا میتونه تو عرصه انتخابات موفق باشه.
فقط دیدشون باید کلی باشه و خودشونو درگیر مسائل جزئی و کم اهمیت نکنن و اینکه با توجه به شعار شون واقعا بهش عمل کنن. این مردم توقعی جز صداقت و رفع و مشکلات شون ندارن.
در ضمن خیلی هم باید مواظب امثال کسانی مثل پور عباس و لاهوتی باشن که از هر ترفندی جهت تخریب استفاده میکنن.
همونطور که دوست همشهری مونم بهش اشاره کرد.
در نهایت برای حاج آقای اسماعیلی آرزوی موفقیت داریم، "موفق باشید"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار