دادستان کهگیلویه با اشاره به اینکه شهردار موظف است که مصوبات شورای شهر را انجام دهد گفت: شهرداری دهدشت نباید هر خواسته ای را بپذیرد و بایک تماس تلفنی هر کاری انجام دهد.
کد خبر: ۱۵۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 24 December 2015
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مجید کرمی دادستان کهگیلویه در جلسه شورای ترافیک که در محل شورای شهر دهدشت برگزار شده بود گفت: باید وظایف قانونی خود را بدانیم و آن ها را انجام دهیم و ضروت ندارد فراتر از وظایف قاونی خود عمل کنیم.
کرمی به اختلافات اعضای شورای شهر دهدشت اشاره کرد و با بیان اینکه در همه شوراها قطعا اختلاف وجود دارد گفت: سلیقه و هدف اختلاف نظر باید درست باشد و نباید سلایق شخصی و طایفه ای را در جلسات وارد کنیم.
وی با اشاره به اینکه اختلاف اعضا شورا و شهرداری دهدشت را همه می دانند و نقل محافل این شهر شده است افزود: اختلاف باید وجود داشته باشه اما برخی اوقات باید کوتاه آمد و اختلافات به این شکل را پایان داد.
دادستان کهگیلویه تصریح کرد: وقتی اکثریت اعضا شورا چیزی را مصوب می کنند آن هایی که مخالف هستند هم تبعیت کنند و جنجال و حاشیه ایجاد نکنند.
وی با اشاره به اینکه شهردار موظف است که مصوبات شورای شهر را انجام دهد گفت: شهرداری دهدشت نباید هر خواسته ای را بپذیرد و بایک تماس تلفنی هر کاری انجام دهد.
کرمی با بیان اینکه سد معبر دکه ها در شهر دهدشت بی داد می کند و فضای شهری دهدشت را خیلی خراب کرده است افزود: نباید در دادن امتیاز دکه ها به افراد مختلف سلایق شخصی را دخالت داد.
دادستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بعضی دکه ها باید اصلاح شوند و بعضی دکه ها باید از سطح شهر جمع آوری شوندگفت: دکه هایی که واقعا مشکل دارند وسد معبر ایجاد کرده اند باید با تشکیل کمیته ای از سطح شهر دهدشت جمع آوری شوند.
وی با بیان اینکه اجاره و فروش دکه ها در سطح شهر دهدشت خلاف قانون است افزود: مالک تمام دکه ها شهرداری است و شهرداری می تواند از کسانی که این دکه ها را اجاره یا فروخته اند به عنوان فروش مال غیر شکایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار