مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: برگزاری جشنواره عکس با محوریت تخلفات ترافیکی در قالب طرح "محله ما" برنامه بسیاری به منظور ارتقاء فرهنگ شهرنشینی در قزوین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 20 December 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در نشست سازمان‌های وابسته شهرداری اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر قزوین و در پی آن توسعه ناوگان حمل‌ و نقل در شهر قزوین، فرهنگ‌سازی به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاثیر به‌سزایی در کاهش تخلفات ترافیکی دارد.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برنامه‌های بسیاری را در جهت فرهنگ‌سازی عبور و مرور شهری تدوین کرده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری جشنواره‌های مختلف با محوریت کاهش تخلفات ترافیکی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان این نکته که جشنواره عکس‌ با محوریت تخلفات ترافیکی در قزوین برگزاری می‌شود، عنوان کرد: در قالب طرح "محله ما" برنامه بسیاری به منظور ارتقاء فرهنگ شهرنشینی در قزوین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، جشنواره عکس نیز از دیگر برنامه‌های این طرح بوده که با مشارکت سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.

وی درباره محورهای این جشنواره تاکید کرد: جشنواره عکس تخلفات ترافیکی با محوریت عدم احترام به خط عابر پیاده و چراغ راهنمایی، عدم استفاده از پل عابر پیاده و پرتاب زباله و اشغال از خودرو برگزار می‌شود که همشهریان می‌توانند تا پایان دی ماه امسال اثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: این جشنواره به منظور افزایش مشارکت شهروندان و فرهنگ‌سازی در بین آحاد مردم برنامه‌ریزی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار