مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مشکل اشتغال و بیمه ورزشکاران و مربیان به عنوان دو چالش مهم و اساسی این افراد یاد کرد.
کد خبر: ۱۴۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 20 December 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مشکل اشتغال و بیمه ورزشکاران و مربیان به عنوان دو چالش مهم و اساسی این افراد یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی جوهری روز یکشنبه در دیدار استاندار کرمانشاه با جامعه ورزشی استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات جامعه ورزشی نبود حمایت کننده مالی است که باعث شده هیات های استانی با مشکل مواجه شوند.

وی در ادامه با اشاره به وجود 50 فدراسیون در کشور، از فعالیت 48 هیات در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تنها در رشته های اسکی و چوگان هیات نداریم که البته تلاش برای راه اندازی آن ها نیز آغاز شده است.

جوهری با بیان اینکه ورزشکاران استان در بیش از یکصد رشته ورزشی در بخش ها و سبک های مختلف فعالیت می کنند، از کسب 660 مدال رنگارنگ در نیمه اول سال توسط آن ها خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه یادآور شد: از جمع مدال های کسب شده، 34 مدال آسیایی و جهانی، 61 مدال بین المللی و 573 مدال نیز در سطح ملی بدست آمده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 560 نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که 300 نفر آنان را آقایان و 260 را نیز بانوان تشکیل می دادند.

جوهری ادامه داد: از این تعداد 96 نفر از آقایان و 107 نفر از بانوان دعوت شده به اردوی تیم ملی در نهایت به عضویت نهایی درآمده اند.

وی در پایان از حضور 22 تیم کرمانشاهی در مسابقات لیگ برتر، 13 تیم در لیگ یک و دو تیم هم در لیگ های دسته دو کشور حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار