معاون اقتصادی شهردار مشهدگفت:اوراق مشارکت خط سوم قطار شهری مشهد که از 27 اسفند به متقاضیان واگذار می شود دارای سود 20 درصدی خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 16 March 2015

به گزارش تابناک، محمد‌رضا مزجی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد تمامی بدهکاری‌های خود را بانک‌های سراسر کشور تسویه حساب کرده است اظهار داشت: شهرداری مشهد در سال 93 توانست 95 درصد بدهی‌های خود شامل حساب‌های فی مابین و حساب‌های معوق را بپردازد.

وی با طرح این موضوع که مشهد دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد سرمایه گذاری است خاطرنشان کرد: در سال 94، زمینه یک سرمایه گذاری بزرگ 3 هزار و 500 میلیارد تومانی برای شهر مشهد ایجاد شده است.

مزجی با اشاره به اینکه بودجه تنظیمی سال 94، با بودجه‌های سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی دارد خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده شهرداری مشهد پاسخگو تمامی نیازها خواهد بود.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به انتخاب شعار « نظم، دقت و سرعت برای خدمت» برای این معاونت عنوان کرد: تالار معاملات خرید و فروش سهام شهرداری مشهد در اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود تا این موضوع بتواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند.

وی خاطرنشان کرد:سود خط 3 قطار شهری 20 درصد است و به صورت روزشمار محاسبه و از 27 اسفند ماه در بانک شهر ارائه می‌شود، در آخر پروژه نیز اگر بیشتر سود کرده بودیم پول بیشتری را پرداخت می‌کنیم و اگر ضرر کرده بودیم ضرری به مردم تعلق نمی‌گیرد.

مزجی گفت: علت اینکه این اوراغ عرضه می‌شود این است که تا زمانی که شهرداری بدهی‌های خود را پرداخت نکند بانک مرکزی نمی‌تواند اجازه انتشار اوراق را صادر کند.

معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد بودجه شهرداری مشهد محقق شده است تصریح کرد: در حوزه مدیریتی بیش از 100 درصد بودجه مشارکتی محقق شده است.

مزجی اظهار داشت: امسال 2 هزار و 300 میلیارد تومان در مشهد مقدس سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به پرداخت سود قطعی طی چهار دوره به اوراق مشارکت شهرداری مشهد به میزان حدود 30 درصد عنوان کرد: مردم می‌توانند نسبت به خرید این اوراق مشارکت از حداقل مبلغ 100 هزار تومان تا 500 میلیارد تومان اقدام نمایند و محدودیتی در خرید این اوراق با نام و قابل واگذاری به غیر وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار