مروری بر مطبوعات امروز بیست و ششم آذر ماه:
مطبوعات استان قم، پنجشنبه 26آذرماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله؛ رسانه ها از توان خود برای گسترش فرهنگ وقف استفاده کنند، تعویض 200 دستگاه تاکسی فرسوده در قم، مجوز بازی هافبک صبای قم برابر استقلال صادر شد و 300 زوج در قم درخواست فرزند خواندگی دارند پرداخته اند.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 17 December 2015
روزنامه شاخه سبز

این روزنامه مطلبی با عنوان تعویض 200 دستگاه تاکسی فرسوده در قم را منتشر کرد که در این مطلب آمده است: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم گفت: بیش از هزار و 500 دستگاه تاکسی در قم به تعویض نیاز دارند، این خودروها دارای عمر بالای 10 سال هستند، که تعویض 200 دستگاه آنها از آذرماه سال گذشته صورت گرفته است. مرتضی عزتی با اشاره به نوسازی تاکسی فرسوده اظهار کرد: سایتی از سوی سازمان شهرداریها و اتحادیه تاکسیرانی کشور به منظور تعویض تاکس یهای فرسوده مشخص شده البته سایت نوسازی سازمان از آذر ماه سال گذشته بسته شد و هنوز باز نشده است.

در صفحه ورزشی این روزنامه تیتری با عنوان مجوز بازی هافبک صبای قم برابر استقلال صادر شد منتشر شده است که در این خبرآمده است: هافبک کلیدی تیم فوتبال صبای قم برای همراهی صبا در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگا ههای کشور برابر استقلال تهران مجوز گرفت. میزبانی قم از مسابقات لیگ والیبال بانوان ایران، بسکتبالیستهای قم از آرارات پذیرایی می کنند و آغاز رقابت مدعیان برای قهرمانی در لیگ تیراندازی قم از جمله دیگر اخبار ورزشی این روزنامه است.

همایش یاوران وقف به همراه افتتاح شش پروژه عمرانی در قم برگزار شد در صفحه آخر این روزنامه منتشر شده است که در آن آمده است: همایش یاوران وقف به همراه شش پروژه عمرانی با حضور آیت الله سبحانی در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی خراسانی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت الله سید جواد گلپایگانی، حجت الاسلام ملکا، رییس دفتر مقام معظم رهبری، مهندس احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، نمایندگان بیوت حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی، ائمه جمعه و بخشداران استان قم حضور داشتند.

روزنامه ایمان 

نباید مستقیم وارد ساخت و ساز در بلوار پیامبر اعظم(ص) شویم به نقل از شهردار قم در این روزنامه منتشر شده است، در این خبر آمده است: شهردار قم بر لزوم استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در احداث و توسعه بلوار پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد. دکتر سقائیان نژاد در جلسه ستاد عالی سرمایه گذاری شهرداری قم که با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری قم برگزار شد بر اهمیت سرمایه گذاری در این بلوار تاکید و راهکاری عملی اجرای آن و چگونگی جذب سرمایه گذار را مورد ارزیابی قرار داد.

خبری با عنوان 300 زوج در قم درخواست فرزند خواندگی دارند نیز در این روزنامه به چاپ رسیده که در آن آمده است: مدیرکل بهزیستی استان قم از نگهداری 85 کودک بی سرپرست در مراکز خبر داد. رضا سلیقه اظهار داشت: طی سال جاری 10 کودک بی سرپرست به فرزندخواندگی و یک کودک به عنوان امین موقت به خانواده ها واگذار شده است.

لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در ساماندهی گلزارهای شهدا، جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح شهر، تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوانزا در مدارس قم، باید جوانان را به سمت کارآموزی سوق داد، راه اندازی رشته فنی تاکسیرانی در قم، برگزاری دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف استان قم، اهدای اعضای بدن پسربچه نوجوان به بیماران نیازمند و نگهبان کارخانه سارق اینترنتی از آب درآمداز مهمترین اخبار منتشر شده در این روزنامه است.

نشریه نشاط زندگی

تحقق 63 درصدی بودجه سال گذشته شهرداری قم به نقل از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم در این نشریه منتشر شده است.

همچنین خبری با عنوان رسانه ها از توان خود برای گسترش فرهنگ وقف استفاده کنند در این نشریه به چاپ رسیده که در آن آمده است: حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: از رسانه ها می خواهیم برای تحقق، احیای فرهنگ وقف و توسعه موقوفات متناسب با نیازهای اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه از همه ظرفیت ها و توان خود استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار