ستاد انتخابات مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی تشکیل و کنگره ی مجمع اصلاح‌طلبان کشور نیز دی ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک رضوی براساس شنیده ها این روزها مجمع مشورتی اصلاح طلبان با تشکیل ستاد انتخاباتی خود به ریاست حسین فرزین، عزم خود را برای حضور جدی در انتخابات مجلس جزم کرده است.

همچنین با وجود برخی اختلافات در مجموعه اصلاح طلبان، گویا مقرر شده تا برای اجماع هرچه بیشتر این طیف که خود را به نوعی مشاوران رییس دولت اصلاحات می‌دانند، برخی بزرگان کشوری پادرمیانی نموده و حتی ستادی مردمی نیز در دل ستادهای اصلاح طلبان تشکیل شود.

بنابراین گزارش برخی تبلیغات و بیانیه ها و شعارهای مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در هفته های اخیر شامل موارد زیر است:

ما معتقدیم :
اصلاحات و اصلا‌ح‌طلبان؛  یعنی اندیشه و گروهى از جامعه كه وضع موجودرا درشان جامعه ندانسته و از وضع موجود ناراضی است و اعتقاد دارد، حاكميت واجد ظرفيت‌هاى اصلاحى و تغيير، از وضع موجود به وضع مطلوب هست و می تواند با ایجاد فضا، به شاخص های مطلوب با عقل و تدبیر برسد.

ما معتقدیم :
اصلاحات و اصلاح‌طلبان؛
مخالف اقدامات پوپوليستى در فرايندهای انتخاباتی بوده و بر این اساس، جهت‌دهىِ انتخابات از طريق توده‌گرايى را در شأن مردم متمدن ندانسته و بهترین راه را حضور احزاب فراگیر می دانند و تقويت آن ها را خواهانند.  لذا جهت نهادينه شدن تكثر و جامعه‌ی چند صدايى، دولت را مکلف به تأمين آزادى و حمايت از احزاب، گروه ها و تشکل‌های صنفی و انتقال قدرت به آن ها از طریق انتخابات آزاد دانسته ،بهترین کنش سیاسیِ شفاف را ، رقابت آزاد می‌دانند.

بنام خدای صالحان؛
مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان وظیفه ی خود می داندازتمامی اندیشمندان بزرگ دین، دعوت نماید تا به عنوان نامزد در انتخابات خبرگان شرکت نمایند.
بدیهی است، شرکت شما بزرگواران می تواند ره آوردی درخشان ، در مهمترین رکن جمهوری اسلامی را رقم زند.
مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان، از تمامی مجتهدان گرام خواستار است علاوه بر ثبت نام خود در این امر مهم، از دیگر گرامیان نیز دعوت به عمل آورده ، آنان را برای نامزدی، ترغیب و تشویق نمایند.
" دریغ است ایران که ویران شود"

ما معتقدیم :
اصلاحات و اصلاح‌طلبی
يعنى قایل بودن به انتخابات آزاد با حضور احزاب واقعی و پذيرش هر نتيجه‌اى كه محصول انتخابات آزاد است؛ يعنى گردش نرم و سيّال قدرت، از طريق صندوق آراء، بدون هر گونه خشونت و خونريزی. از این‌رو هر تغييرى را از خروجىِ صندوق‌هاى امنِ انتخابات، متصوّرند؛ نه آنارشى و هرج و مرج.
در مقابل، در نفى بگير و ببند و در محاق قرار دادن انديشه و انديشه‌ورانِ جامعه توسط حكومت‌ و صاحبان قدرت رسمی و غیر رسمی هميشه فرياد رسايى دارند.  

ما معتقدیم :
اصلاحات و اصلاح‌طلبان
 قائل به اصول دمكراسى ، آزادى بيان ،رسانه‌ و احزاب واقعی(براى هم‌انديشى ، آگاه‌سازى ،رشد جامعه و ايجاد زمينه‌ی نقد و تضارب آراء)است.
از این‌رو احزاب ،مطبوعات و آزادى آن ها را از جمله لوازم ضروریِ حكومت و ديده‌بانى صادق در ساختار قدرت می‌دانند.

ما معتقدیم :
اصلاحات واصلاح‌طلبان
عنصر حياتى در ارتقاء مشروعيت نظام را در گروی افزايش مشاركت آزادانه و آگاهانه‌ی مردم ازطریق احزاب با قدرت می‌دانند و معتقدند از این رهگذر می‌توان با مسدودسازیِ روزنه‌هاى هجوم سياسى و فيزيكى بيگانگان، از نقش بى‌بديلِ مشارکت سیاسی ملّت(احزاب)، بعنوان یکی از مهمترین ابزارهای جنگ فرهنگ ها  استفاده کرد و زمینه ی هر چه بیشتر گفت و گوی تمدن ها و فرهنگ ها را فراهم آورد.

ما معتقدیم :
اصلاح‌طلبان
 اداره‌ی جامعه را بر اساس مشارکت عموم مردم ، عقلانيت و خرد جمعى ، اساس تفكر خود قرار داده، آن را حق شهروندى می‌دانند ، نه هديه‌ی حاکمیت به مردم  و هم چنین معتقدند، دولت‌مردان وکلای مردم بوده ، عزل ونصب آنان از اختیارات آحاد مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار