مسجد بانو با همکاری خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه برای ارائه خدمات به زائران عتبات عایلات در مسیر مهران به پایانه مرزی احداث شده است.
کد خبر: ۱۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 16 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسجد بانو در محل قدمگاه امامزاده ابراهیم قتال(ع) در حدفاصل مسیر ارتباطی شهر مهران - پایانه مرزی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، امام جمعه مهران، خیران و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این مسجد گفت: برای برای ساخت مسجد بانو با زیربنای 400 مترمربع، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
حجت الاسلام حسن شهیدی تاکید کرد: مسجد بانو با همکاری خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه برای ارائه خدمات به زائران عتبات عایلات در مسیر مهران به پایانه مرزی احداث شده است.
وی افزود: خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات بویژه در ایام اربعین حسینی یکی از ضروریاتی است که باید در دستور کار همه دستگاه ها و نهادها قرار گیرد لذا اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام نیز برای تحقق امر مهم خدمات رسانی به زائران خود را موظف می داند.
حجت الاسلام شهیدی اظهار کرد: این مسجد حدودا چهار کیلومتر پس از پل زائر به طرف پایانه مرزی مهران احداث شده و از مسیر جاده اصلی حدود 250 متر فاصله دارد دارای محل برگزاری نماز، سرویس های بهداشتی و وضوخانه است.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار