کد خبر: ۱۴۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 15 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

گیل خبر نوشت: در بسته شماره ۴ شنیده های گیل خبر اخبار و شنیده هایی رسمی و غیر رسمی انتخاباتی از گوشه و کنار استان را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

– شنیده ها از این حکایت دارد که  تعداد زیادی از لیست معتمدین معرفی شده از فرمانداری های استان گیلان به جهت عضویت در هیات های اجرائی انتخابات از فیلتر هیات نظارت انتخابات گیلان عبور نکرده است و اخبار غیررسمی پیرامون این موضوع حاکی از عدم عبور بیش از ۵۰ درصد معتمدین پیشنهادی از فیلتر هیات نظارت می باشد. در صورت صحت این خبر باید دید نمایندگان دولت در شهرستان ها برچه اساس و با چه معیاری لیست معتمدین پیشنهادی خود را آماده کرده اند.

شنیده ها

– شنیده شده است حجت الاسلام محمدرضا یوسفی لاهیجانی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی کاندیدا خواهد شد . وی رئیس دوره ای اصلاح طلبان استان ، مسئول حزب اعتماد ملی لاهیجان ، عضو مرکزی حزب اعتماد ملی گیلان ، عضو شورای مشورتی تدبیر و امید استان لاهیجان وگیلان ، دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گیلان ، رئیس سابق اداره ارشاد لاهیجان می باشد . با توجه به نزدیکی یوسفی به شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان به نظر می رسد وی به عنوان کاندید احتمالی   اصلاح طلبان در این شهرستان انتخاب شود.

– شنیده شده تعدادی از شهروندان شهرستان سیاهکل و بخش مرکزی و بخش دیلمانات و پیرکوه در جلسه ای در خصوص شکل دهی تشکلی بنام سیاهکلی های مقیم رشت رایزنی کرده اند . در این جلسه حاضرین ، در رابطه با چرایی عقب ماندگی سیاهکل از نظر توسعه ، و بررسی راههای برون رفت از وضعیت موجود و هم افزایی نیروهای مقیم رشت جهت رشد و توسعه شهرستان تبادل نظر کرده اند . از طرف دیگر در مورد انتخابات آینده شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل و شهرستان رشت نیز گفتگو داشته اند . به نظر میرسد حاضران در این جلسه ، مصمم هستند با حضور فعال در عرصه انتخابات و سایر فعالیت های اجتماعی شرایط شهرستان را بهبود بخشند .

– شنیده می شود فرمانداری انزلی سرانجام سومین معاون سیاسی امنیتی خود را بعد از ماهها بلاتکلیفی برگزید.
صفری از کارمندان فرمانداری انزلی است که به عنوان سومین معاون سیاسی امنیتی فرمانداری انزلی در دولت تدبیر و امید برگزیده شد. پیش از وی  محمد حسین شاهکویی و یحیی یوسف پور در این سمت مشغول به خدمت بودند. بعد از آن که  یوسف پور در اواخر شهریور ماه به عنوان فرماندار محمودآباد مازندران منصوب شد این پست در فرمانداری انزلی خالی مانده بود . امید است با نوع خاص انتخابات انزلی و شائبه های خرید آرا که در هردوره مطرح میگردد،معاون نورسیده بتواند حدود قانون را در انتخابات این حوزه برقرار کند.

– علی صوفی استاندار گیلان در دولت هفتم و وزیر تعاون در دولت هشتم، در گفتگوی کوتاهی با گیل خبر شایعات و شنیده های حضور وی به عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه رشت را رد نمود و اظهار داشت: به هیچ وجه قصد کاندیداتوری از رشت را نخواهد داشت.

– شنیده می شود الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد و نماینده اصلاح طلب ادوار  مجلس شورای اسلامی، به دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران قطعی شد. در این راستا شنیده می شود طی روزهای گذشته نزدیکان وی با تماس نیروهای همسو اذعان داشتند که ورود حضرتی به انتخابات حوزه انتخابیه تهران قطعی است و قریب به یقین در لیست اصلاح طلبان تهران قرار خواهد گرفت.

– شنیده می شود اجماعی که مدتی پیش بین دو پسرخاله سیاهکلی، یوسف قاسمی نماینده سابق مجلس و اسماعیل بابائی انجام گرفته قرار بر این شده که اسماعیل بابائی به عنوان کاندیدای احتمالی در حوزه انتخابیه لاهیجان حضور داشته باشد و احتمالا یوسف قاسمی در شهرستانی خارج از استان گیلان کاندید خواهد شد. این دو در دوره قبل با شرکت همزمان خود در انتخابات سبب شکسته شدن آرای خود شدند که در نهایت در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. اسماعیل بابائی با انتشار کلیپی که بعد از انتخابات در شبکه های مجازی دست به دست می چرخید بسیار مشهور شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار