معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره «آشنایی با مهارت‌های مشاوره و راهنمایی» ویژه طلاب و روحانیون استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 15 December 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد  اظهار داشت: دوره «آشنایی با مهارت‌های مشاوره و راهنمایی» با هدف جهت‌دهی و افزایش مهارت های مشاوره ای طلاب و روحانیون استان یزد و به منظور ایجاد فضایی سالم، شاداب و معنوی در خانواده و جامعه، ویژه طلاب و روحانیون زیر 40سال در یزد برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه ظرفیت شرکت در این دوره محدود است، در خصوص شرایط شرکت در این دوره گفت: طلاب و روحانیونی که قصد شرکت در این دوره را دارند علاوه بر داشتن مدرک سطح دو حوزه و متأهل بودن، باید ملبس باشند و یا اینکه متعهد به تلبس شده و در مصاحبه نیز نمره حد نصاب را کسب کنند.

وی در خصوص عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی تصریح کرد: این دوره آموزشی دارای 11 سرفصل  از جمله ، «اخلاق و اصول و فنون مشاوره»، «روش های اصلاح و تربیت»، روانشناسی رشد»، مدیریت روابط موثر»، «مدیریت عواطف و غرائز»، «مشاوره ازدواج، «مدیریت خانواده»، «تربیت فرزند»، «مدیریت تحصیلی»، «آسیب های روانی»، «شادکامی و رضایت از زندگی» خواهد بود.

حوزه نیوز

حجت الاسلام دهقانی نژاد در خصوص مزایای شرکت در این طرح گفت: افرادی که در آزمون نهایی قبول شوند علاوه بر اعطای گواهی پایان دوره خواهند توانست در دوره تکمیلی نیز شرکت کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در خصوص مدت زمان این دوره آموزشی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برای اینکه طلاب و روحانیون با فراغت بال بیشتر در این دروه ها شرکت کنند کلاس ها طی 10 هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

وی در پایان زمان ثبت نام در این دوره را 22 الی 30 آذرماه اعلام کرد و گفت: طلاب و روحانیون علاقه مند به منظور ثبت نام در این دوره می توانند در ساعت اداری به دفتر معاون تهذیب مدیریت حوزه علمیه استان یزد واقع در خیابان مسجد جامع یزد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 36224424 و 09134505174 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار