معاون عمرانی استاندار یزد گفت: پس گرفتن زمین‌های صنعتی از افرادی که به تعهدات خود در زمینه ساخت واحد و راه‌اندازی آن نکرده‌اند، از اولویت‌های کاری ما است.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 14 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمدرضا سیدحسینی، در نشست هم‌اندیشی انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز با نماینده مردم این شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع این شهرستان اظهار داشت: مشکلات صاحبان صنایع شهرستان مهریز را شنیدیم و تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات شما را به نحو شایسته‌ای برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه برخی مسائل مطرح شده از سوی صاحبان صنایع نیازمند بررسی بیشتر است، عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، مشکلات به ترتیب اولویت برطرف خواهد شد.

سیدحسینی با اشاره به اینکه تعامل بین بخش خصوصی و دولت از مهم‌ترین رویکردهای ما است، اظهار امیدواری کرد: با ایجاد تعامل بیشتر، راه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت در استان یزد افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پس گرفتن زمین‌های راکد صنعتی و انتقال ان به افراد واجد صلاحیت، تاکید کرد: این اقدام از اولویت‌های کاری ما است و در این زمینه با جدیت وارد عمل خواهیم شد.

نماینده مردم مهریز در مجلس  شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌های معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به مشکلات صنایع مهریز اظهار داشت: بانک‌ها و مالیات، مشکلات مضاعفی بر تولیدکنندگان ایجاد کرده‌اند که این روند به نوعی سبب کند شدن پروسه تولید در استان یزد شده است.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده افزود: دولتمردان با تعامل با صنعتگران باید به گونه‌ای رفتار کنند که باعث سرافرازی دولت شوند و یزد مردم امین پرتلاش و پرکار دارد و لیاقتشان بیش از این امکانات است.

وی با اشاره به اینکه اکثر مدیران استان غیربومی هستند و یزد و یزدی را نمی‌شناسند و به محیط یزد آشنا نیستند، تصریح کرد: این مدیران برای سرمایه‌گذاری در یزد تصمیم‌گیری و گاهی نیز سنگ‌اندازی می‌کنند.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای انجمن مدیران صنایع و معادن مهریز بر این نظر اتفاق داشتند که چرا هیئت‌های تجاری که به یزد سفر می‌کنند، صاحبان صنایع شهرستان‌ها دعوت نمی‌شوند و چرا باید افرادی خاص با هیئت‌های تجاری ارتباط داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار