رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کردستان مطرح کرد
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کردستان با اشاره به اینکه بهترین تبلیغ برای حضور مردم در پای صندوق های رای، خدمت دلسوزانه به آنها است، گفت: متاسفانه در 8 سال دولت گذشته در زمینه‌های مختلف کشور به اندازه‌ای تخریب شده که سال‌ها باید به آواربرداری آن پرداخت.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 14 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، حسین عباس‌آبادی ظهر امروز دوشنبه در نشست استاندار کردستان با نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: حضور فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب را در کنار هم در چنین نشستی به فال نیک می‌گیریم.

وی گفت: حضور نمایندگان احزاب در این نشست نشان می‌دهد که ضمن حفظ اختلاف نظرها، تفاهم خوبی بین احزاب در استان برقرار است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کردستان با اشاره به اینکه هدف اساسی در انتخابات جلب مشارکت حداکثری است، تصریح کرد: برای تحقق این مهم الزاماتی وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات صحیح و به موقع توسط فعالان سیاسی و اصحاب رسانه است.

وی از دیگر ضروریات و الزامات انتخابات را بها دادن به رای و نظر مردم خواند و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) فرمودند میزان رای ملت است بنابراین احترام به انتخاب مردم از ضروریات انتخابات است.

عباس آبادی با بیان اینکه اصولگرا و اصلاح‌طلب باید از مفاد قانون اساسی دفاع کنند، افزود: تجربه نشان داده که هرگاه به نظر مردم بها داده شده مردم توانستند انتخاب درستی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بهترین تبلیغ برای حضور مردم در پای صندوق های رای، خدمت دلسوزانه به آنها است، خاطر نشان کرد: متاسفانه در 8 سال دولت گذشته در زمینه‌های مختلف کشور به اندازه‌ای تخریب شده که سال‌ها باید به آواربرداری آن پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کردستان گفت: هرچند باوجود این تخریب‌ها و مشکلات موجود باید مسئولان و مدیران دولت یازدهم در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم تلاش بیشتری کنند و قدم‌های بزرگی برای توسعه استان بردارند.

وی افزود: باید همه همکاری کنیم و در راستای برطرف کردن عیب‌ها و نواقص تلاش کنیم.

عباس آبادی تصریح کرد: زمانی که احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات براساس مستندات قانونی باشد نه بر مبنای سلیقه، قطعا نتایج و تاثیرگذاری ارزشمندی برای کشور به دنبال خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها بیمه شدن کشور در بعد امنیتی است.

وی با بیان اینکه بحث مشارکت در استانی هم چون کردستان نسبت به سایر استان های کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: مشارکت حداکثری مردم کردستان در انتخابات ضد انقلاب را ناامیدتر خواهد کرد و همگرایی مردم و نظام هم بیشتر و توطئه توطئه‌افکنان هم ضعیف‌تر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کردستان افزود: به عنوان فعال سیاسی اصلاح طلب معتقدم انتخابات می تواند پیونددهنده اصلاح طلبان و اصولگرایان برای دفاع از نظام باشد و اختلافی هم اگر وجود دارد باید در برنامه‌ها باشد نه مسائلی که برای کشور سرنوشت ساز است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
شما میزان خسارت چند سالی که دو شهرداری را ... محاسبه کن مابقی پیشکش .دهگلان و دیواندره هنوز زخمهای حضور تورا به همراه دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار