یادواره سرداران و هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان ساری، در کنار مضجع شریف امام هشتم شیعیان با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حسینیه ساروی‌های مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 11 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، یادواره سرداران و هزار و 300 شهید شهرستان ساری برای نخستین بار در کنار بارگاه مقدس ثامن الحجج (ع) با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم ساری در حسینیه ساروی‌ها در مشهد مقدس برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب، فرمانده انتظامی مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه سینه زن سالار شهیدان بودن افتخاری بوده که نصیب ملت ایران و مسلمانان آزاده شده است، افزود: مردم مازندران در شیعه پروری و پیشتاز حکومت علویان اثرگذار بوده و سهمی در ترویج اسلام ناب داشتند.

وی افزود: بنده خود را کوچک‌تر از آن داشته که در مراسم یادبود شهدا حضور داشته باشم، چرا که شرکت در مجالس شهدا سری است که نصیب هر انسانی نمی‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تسلیت ایام سوگواری 28 صفر، تصریح کرد: متاسفانه این ایام برای شیعیان جهان به واسطه اینکه جسارت بسیاری از سوی ددمنشان به اهل بیت عصمت و طهارت شده، دردناک است.

جعفری نسب با بیان اینکه اسلام دین کاملی بوده و ادبیات آن جهانی شده است، افزود: اخلاق اسلامی رسول خدا برای همه مسلمانان جهان متجلی شده است.

وی با اشاره به اینکه امام هشتم شیعیان عشق همه ایرانیان است و در ایام شهادت آن امام همام، مشهد مقدس مملو از حضور مشتاقان برای زیارت بارگاه ایشان می‌شود، گفت: امام رضا (ع) برای ثبت واقعه جهانی ظهور امام زمان (عج) در ایران اسلامی مامن گزیده و باید از این جایگاه ایران افتخار کنند.

رئیس پلیس مازندران با بیان اینکه ملت مسلمان ایران امروز در دنیا اسلام، پرچمدار واقعی مبارزه با استکبار شدند، افزود: توطئه استکباری هیچ تاثیری در اراده ملت ندارد.

وی با تاکید بر تقویت روحیه ولایت پذیری در بین آحاد جامعه، تصریح کرد: مادامی که این تفکر در ایران اسلامی ساری و جاری باشد، هیچ توطئه استکباری در کشور کارساز نخواهد بود.

جعفری نسب با بیان اینکه خون شهدا به آسانی به دست نیامده که بخواهیم آن را پایمال کنیم، افزود: به مدد روحیه ولایت پذیری ملت ایران، آمریکا زورش نمی‌رسد که به ایران اسلامی حمله کند.

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور یکی از ابرقدرت‌های جهان به نام روسیه بدور از تشریفات رسمی به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود، گفت: پوتین در این دیدار اذعان کرده که رهبری ایران تمام توطئه‌های استکباری را نقش برآب کرده است، بنابراین خون‌های شهدا مسیر جریان آمریکایی و توطئه استکباری را برملا می‌کند.

جعفری نسب یادآور شد: مادران شهدا عاشق ارادات به ولی امر مسلمین جهان بوده و خود حکومت دروغین استکباری را برملا خواهند کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار