مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آموزش فنی‌وحرفه‌ای این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 09 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آموزش فنی‌وحرفه‌ای این استان خبر داد.

گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، گزارش داد: «عبدالمالک شنبه‌زاده» اظهار کرد: باهدف تربیت، آماده‌سازی و ارتقاء دانش‌فنی منابع انسانی موردنیاز میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی استان، تفاهم‌نامه‌ی همکاری با فنی‌و حرفه‌ای استان منعقدشده است.

وی ادامه داد: در انعقاد این تفاهم‌نامه مقررشده است سازمان فنی و حرفه‌ای ایلام دوره‌های آموزشی موردنیاز میراث فرهنگی را برگزار کرده و پس از اخذ آزمون پایان دوره، برای قبول‌شدگان‌ گواهینامه صادر کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام گفت: این اداره کل نیز متعهد شده است، عناوین آموزشی مشاغل موردنیاز، افراد واجد شرایط و مدرس برگزاری دوره‌ها را به سازمان فنی و حرفه‌ای استان معرفی کند.

شنبه‌زاده افزود: مشارکت درراه اندازی و تجهیز کارگاه‌های آموزشی جدید و معرفی کارشناسان و متخصصان مجرب برای حضور در کمیته‌های تخصصی از دیگر تعهدات این اداره کل است.

وی ادامه داد: تأمین فضا و امکانات موردنیاز برای اجرای دوره‌ها و اولویت در ارائه آموزش‌های مهارتی به تشکل‌های فنی بخش میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز از تعهدات مشترک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و سازمان فنی و حرفه‌ای استان ایلام در اجرای این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: هر دو طرف تفاهم‌نامه نیز متعهد شده‌اند یک نفر را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار به‌منظور اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه معرفی کنند.

شنبه‌زاده افزود: این تفاهم‌نامه با امضای مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام‌ منعقدشده است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار