رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر رشت:
مظفر نیکومنش‌نودهی با تأکید بر اینکه طرح بهار فاطمی در این شهر از 29 اسفند 93 تا 5 فروردین 94 اجرا می‌شود، گفت: 10 ایستگاه بهار فاطمی در رشت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مظفر نیکومنش‌نودهی شامگاه شنبه در دیدار با مادر شهیدان یوسفی با گرامیداشت روز ملی شهدا اظهار داشت: به زودی یکی از میادین جدید شهری به عنوان "ام‌الشهدای گیلان" مادر شهیدان یوسفی که سه فرزند خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) و در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه دعا و تذکرات خانواده‌های معظم شاهد سبب توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر رشت است، افزود: در کمیسیون‌های فرهنگی و نامگذاری بیشترین اسامی انتخاب شده برای معابر اسامی مبارک شهدا است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر رشت با تأکید بر اینکه طرح بهار فاطمی در این شهر از 29 اسفند 93 تا 5 فروردین 94 اجرا می‌شود، گفت: 10 ایستگاه بهار فاطمی در رشت راه‌اندازی می‌شود.

نیکومنش‌نودهی، خاطرنشان کرد:خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی بوده و هرچه داریم از خانواده شهدا وایثارگران داریم وافتخار هم می کنیم که خود راوقف این عزیزان کنیم .

وی با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: عملکرد امروز ما زیر نظر شهدا و خانواده‌های شاهد و ایثارگر است که اگر خدای ناکرده درانجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده باشیم باید پاسخگو باشیم.

مادر شهیدان یوسفی نیز در این دیدار با بیان اینکه فرزندانم را تقدیم ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی(ص) کردم، اظهار  داشت: با خدا معامله کرده و فرزندانم را راهی جبهه‌های حق علیهباطل کردم.

حاجیه خانم کبری رضازاده با تأکید بر اساس تکلیف الهی سه فرزندم را فدای ولایتفقیه و دین اسلام کردم، گفت: هرگز خودم را مادر شهید معرفی نکردم و خادم شهداهستم.

وی با تصریح بر اینکه شهدا جاودانند، گفت: هر موقع به مشکلی بربخورم یا کمیناراحت شوم فرزندان شهیدم به خوابم می‌آیند و ما با من صحبت می‌کنند،  اصل برایمان دین اسلام و انقلاب اسلامی است وآماده‌ام جان خودم را نیز فدای این مسیر الهی کنم چون اعتقادمان به معامله با خدااست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار