با تصویب اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل بزرگترین پروژه عمرانی شهر اردبیل پل قدس بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری به همت شورا و شهرداری اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 08 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در جلسه فوق‌العاده شامگاه دوشنبه شورای شهر اردبیل که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با رای اعضای شورای شهر قرار شد با همکاری شرکت آتیه بانک شهر بالاخره عملیات اجرایی پل قدس با برآورد هزینه 49 میلیارد تومان با ضرایب بالاتر عملیاتی و اجرایی شود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قرار است پروژه پل قدس (ایستگاه سرعین) به همت شرکت سرمایه‌گذاری آتیه بانک شهر اجرا شود تا با همکاری شورا و شهرداری اردبیل بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری مردم اجرایی شدن این پروژه تسهیل در عبور و مرور مردم را در این حوزه فراهم آورد.

زکی‌الله خوشبخت افزود: قرار است شهرداری 50 درصد هزینه پل را با واگذاری املاک به شرکت سرمایه‌گذاری و 50 درصد مابقی را نیز با دریافت تسهیلات از بانک شهر به صورت یک ساله با نرخ سود 25 درصد و همچنین پرداخت نقدی در پایان عملیاتی شدن این پروژه تامین کند.

وی بیان کرد: قرار شده است بانک شهر در قدم اول اجرای پروژه را با پرداخت تسهیلات یک ساله به شهرداری آغاز کند و در مراحل بعد واگذاری املاک و تامین نقدی شهرداری نیز بر اساس پیشرفت پروژه به انجام برسد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: شرایط بازپرداخت تسهیلات 12 میلیارد تومانی بانک شهر به شهرداری یک ساله با نرخ سود 25 درصد خواهد بود که شهرداری موظف است در موعد سررسید بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهد.

خوشبخت با بیان اینکه تمام پیشنهادات اعضای شورای شهر از سر دلسوزی بوده و قطعا شهرداری همه آنها را مدنظر قرار خواهد داد، یادآور شد: امیدواریم فرایند اجرای این پروژه برخلاف وعده‌های گذشته با سرعت و نمود کارهای اجرایی همراه باشد.

در دوران بحران است که هنر مدیریت نمود پیدا می‌کند

رئیس شورای شهر اردبیل به شفافیت عملکرد شورای چهارم در تصویب مصوبات و پیگیری‌ طرح‌ها اشاره کرد و گفت: شورای چهارم در اکثر طرح‌ها و پروژ‌ه‌ها و همچنین پیگیری مسائل به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و سعی داشته تا ابعاد مختلف اجرای پروژه‌‌ها را مدنظر قرار گیرد.

خوشبخت به سپری شدن دوران بحرانی با تکیه بر هنر مدیریتی همراه با ریسک‌پذیری و جواب‌گویی به مردم اشاره کرد و گفت: قطعا عملکرد شورای چهارم و شهرداری اردبیل در ذهن مردم مثبت نقش بسته و بهتر از این نیز نقش خواهد بست.

وی تصریح کرد: شورای چهارم افتخار می‌کند که پشتیبان شهرداری در اجرای جدی این پروژه است که قطعا رای اکثریت اعضای شورای شهر به این پروژه می‌تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این جلسه مصوبات شورای نامگذاری اردبیل در 12 بند مربوط به نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک‌های مختلف اردبیل به نام شهدا به تصویب رسید اما تعدادی از اعضای شورای شهر به عنوان «پردیس زرناس» ایراد گرفتند و مدعی بودند که نباید به قریه زرناس که 50 هکتار آن تبدیل به شهرک شده عنوان پردیس زرناس اطلاق شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار