مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با تلاش و مهارت کافی تکنیسین های اورژانس یک نوزاد دختر از مادری باردار در داخل آمبولانس متولد شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 08 December 2015
حسن عباسی افزود: در ساعت 23:44 شب گذشته گزارش انتقال یک مادر باردار به بیمارستان در محله خزانه، فلکه اول به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک تیم امدادی درمانی مجهز از نزدیکترین پایگاهها به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور تکنیسین های اورژانس این مادر تحت اقدام اولیه درمانی قرار گرفت و در ادامه بیمار برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس هدایت شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران افزود: به تشخیص تکنیسین های اورژانس علائم زایمان بر این مادر ظاهر گشته و بلافاصله مقدمات انجام عمل زایمان در داخل آمبولانس مهیا شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مهارت تکنیسین های اورژانس عمل زایمان با موفقیت انجام شد و در ادامه برای مراقبت های لازم پزشکی مادر به همراه نوزاد توسط تکنیسین های اورژانس به بیمارستان مهدیه منتقل شدند.

عباسی وضعیت عمومی این مادر به همراه نوزادش را رضایت بخش اعلام کرد.
برای چندمین بار است که تکنیسین های اورژانس تهران بنا به ضرورت و فوریت عمل زایمان مادران را خود در داخل آمبولانس انجام داده و در تمامی موارد نوزادان سالم و زنده متولد شده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار