رئیس ناحیه گاز مریوان:
رئیس ناحیه گاز مریوان با اشاره به قطعی گاز شش روستا و شش محله شهر مریوان در روز گذشته گفت: گاز تمام روستاهای شهرستان مریوان و همچنین بخشی از شهر وصل شده است اما هنوز برخی محلات مریوان بدون گاز هستند.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 08 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، حسین عباسی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری نیروهای خدماتی و همچنین تناسب فشار گاز، امروز تمام انشعابات گاز روستاهای گویزه کوره، سلسی‌سفا و سلسی‌علیا، رشه‌ده، چاوک و روستای عصرآباد وصل شده است.

وی با اشاره به قطعی گاز خانگی محله‌های شهرک کوثر، ادامه موسک 2، موسک قدیم، تپه موسک، انتهای کوره موسوی و شهرک زریبار مریوان به دلیل افت شدید گاز، گفت: گاز مشترکینی که ریگلاتورهای کنتور گاز را دستکاری نکرده‌اند تا چند ساعت دیگر وصل خواهد شد.

رئیس ناحیه گاز مریوان تصریح کرد: برخی شهروندان به دنبال قطع گاز خانگی در شب گذشته، کنتور خود را دستکاری کرده‌اند که متاسفانه دیافراگم ریگلاتور کنتور این مشترکین پاره شده و تنظیم و تعمیر مجدد این کنتورها باید توسط نیروهای شرکت گاز انجام شود و احتمال دارد این کار مدت زمانی طول بکشد.

وی گفت: به دلیل قطعی گاز، شرکت ملی توزیع فرآورده های نفتی دیشب در بین محلاتی که گاز آنان قطع شده است نفت توزیع کرده است.

عباسی از شهروندان مریوانی خواست با توجه به ادامه قطعی گاز از دستکاری کنتور و ریگلاتورهای گاز خانگی خود پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به قطعی گسترده گاز در صورت دستکاری و خرابی کنتورها زمان اتصال مجدد گاز طولانی‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار