استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: جهان امروز تشنه معارف رضوی است که این مهم وظیفه ما را برای ارتقای بینش زائران با هدف نهادینه کردن دیدگاه‌های تقریبی، دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد خدمتگزاران زائران پیاده رضوی اظهار داشت: سیاست اصلی مدیران استان در مناسبت‌های پایانی ماه صفر، ساماندهی، مدیریت و تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به زائران بارگاه ملکوتی رضوی است.

وی با تأکید بر پرهیز از دولتی کردن خدمات‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در ایام شهادت حضرت رضا(ع)، افزود: حفظ رویکرد مردمی بودن این مناسبت و ارتقای فرهنگ میزبانی و خدمت رسانی از جمله مواردی بوده که همواره مورد توجه است.

استاندار خراسان رضوی حضور و وجود مضجع شریف رضوی را یکی از مهمترین افتخارات ایرانیان به ویژه خراسانی‌ها دانست و گفت: تمام تلاش ما ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زائران در ایام سال به ویژه در مناسبت‌های خاص است.

رشیدیان خاطرنشان کرد: با توجه به تمایل مشارکت عموم مردم برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام شهادت حضرت رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، باید ظرفیتی ایجاد شود تا سایر استان همانگونه که برای زائران اربعین بسیج شدند، در فرآیند میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی نیز حضور داشته باشند.

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخش خصوصی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی تأکید کرد: توجه به ابعاد فرهنگی زیارت و نهادینه کردن فرهنگ و منش رضوی در زائران و مجاوران از جمله اصلی‌ترین رویکردها است.

استاندار خراسان رضوی گفت: جهان امروز تشنه معارف رضوی است که این مهم وظیفه ما را برای ارتقای بینش زائران با هدف نهادینه کردن دیدگاه‌های تقریبی، دوچندان می‌کند.

رشیدیان دهه آخر صفر و حضور سیل عظیم زائران پیاده و عاشقان ثامن الحجج(ع) را فرصت مغتنمی برای تجلی بیرونی اسلام عقلانی در منظر جهانیان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار