رییس دستگاه ورزش شهرستان رودسر:
عداد ورزشکاران ساماندهی شده در بخش بانوان نیز با 20درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه نشان از بهینه سازی فرهنگ ورزش در بین بانوان این شهرستان می دهد.
کد خبر: ۱۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز رقابت های فوتبال گل کوچک جام نوروز با شعار ورزش دشمن اعتیاد در 40روستای شهرستان رودسر برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر روز یکشنبه در نشست با روسای ادارات ورزش و جوانان بخش های تابعه و هیات های ورزشی این شهرستان از شرکت حدود 100تیم در این دوره از مسابقات خبر داد.

رضا مودبی با بیان اینکه این مسابقات با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با شعار ورزش دشمن اعتیاد برگزار می شود، بیان کرد: این رقابت ها با همکاری شوراهای اسلامی روستاها، دهیاری ها و شوراهای ورزش روستاهای تابعه و زیر نظر اداره ورزش و جوانان از دوم فروردین آغاز و تا 15فروردین ادامه می یابد و به تیم های برتر جوایزی اهدایی می شود.

وی در ادامه سخنان خود از آماده سازی دو زمین ورزشی روستایی در روستاهای فکیجور و ملک میان قاسم آباد از توابع چابکسر در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: برای آماده سازی این دو زمین ورزشی فوتبال که شامل عملیات تسطیح، خاکریزی، نصب میله دروازه و فنس کشی بوده بیش از 300میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

رییس دستگاه ورزش شهرستان رودسر همچنین به ساماندهی بیش از 9هزار ورزشکار امسال در این شهرستان خبر داد و افزود: جذب این تعداد ورزشکار نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش 30درصدی همراه بوده است.

مودبی با بیان اینکه این تعداد ورزشکار در قالب 37هیات ورزشی آقایان و بانوان ساماندهی شده اند، اضافه کرد: تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در بخش بانوان نیز با 20درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه نشان از بهینه سازی فرهنگ ورزش در بین بانوان این شهرستان می دهد.

همچنین سید مهرداد موسوی رییس اداره ورزش و جوانان کلاچای رودسر در این نشست از درخشش یک ورزشکار ووشو کار کلاچایی در مسابقات انتخابی تیم ملی در بندر عباس روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: قدیر شهر دومی در این مسابقات که در رده سنی بزرگسالان برگزار شد به مقام طلا دست یافت.

به گفته وی، این ووشو کار کلاچایی هم اکنون به اردوی تیم ملی ووشو کشور دعوت شده است .

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار