فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:
قش اصحاب رسانه دراستان تعیین کننده است و اصحاب رسانه دراستان باید ارجحیت و اولویتشان منافع استان باشد
کد خبر: ۱۴۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 06 December 2015
  فرمانده نیرو انتظامی استان؛در نشست استاندار کهیلویه وبویراحمدبا اصحاب رسانه گفت:جایگاه رسانه برکسی پوشیده نیست ورسانه واصحاب رسانه زبان گویای مردم دربیان واقعیت های جامعه می باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در نشست استاندار با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد،فرمانده نیروی انتظام استان به بررسی وضعیت رسانه های استان از نظر حوزه ی انتظامی پرداخت.
 سردارغلام زاده: نقش اصحاب رسانه دراستان تعیین کننده است و اصحاب رسانه دراستان باید ارجحیت و اولویتشان منافع استان باشد. اصحاب رسانه کسی است که بتواند مردم را راهنمایی ودر  جهت پیشبرد اهداف اسلامی بسیج کند.
وی در ادامه گفت:در نظامی هستیم که مردم سالاری دینی هست ولی یک چاشنی مهم این است که اصحاب رسانه باید سرعت دقت وصحت بالایی داشته باشند.تاهم باعث پیشرفت استان شوند و هم مشکلی برای استان پیش نیاید بخصوص در رابطه با اخباری که به آبرو وامنیت مردم برمیگردد.

 سردارغلام زاده افزود: اطلاع رسانی به موقع مسؤولین حق و وظیفه ای است که باید پاسخگو باشند؛امانت داری در انتشار اخبار هم مهم است که اصحاب رسانه باید توجه کنند.
 سردار غلام زاده :خواسته ما در بحث نیروی انتظامی فراهم کردن بستر امن وآرامش برای عموم مردم هست وهمه  برای حضور حداکثری در انتخابات باید تلاش کنیم.
وی از رصد کامل اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس فتا خبر داد و گفت: برخی کامنت‌ها هیچ کمکی به حفظ منافع استان نمی‌کند لذا باید کامنت‌ها را در راستای آبروی افراد و منافع استان مدیریت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار