مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: ساخت و تولید مجموعه تلویزیونی احمد بن موسی (ع) به کارگردانی داوود میرباقری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 06 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: سید تقی سهرابی بعد از ظهر امروز در مراسمی که با حضور معاونان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و به‌منظور تجلیل از خدمات صدا و سیما به این حرم برگزار شده بود، اظهار داشت: تلاش برای ترویج فرهنگ سومین حرم اهل‌ بیت (ع) را وظیفه راهبردی رسانه ملی در استان می‌دانیم که طبق این وظیفه ساخت مجموعه تلویزیونی حضرت احمد بن موسی (ع) را در دستور کار داریم.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز فارس با داوود میرباقری کارگردان به‌نام کشور، برای ساخت این سریال رایزنی‌هایی داشته است و امیدواریم با ساخت این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان سند افتخار مرکز، شخصیت حضرت شاه‌چراغ در سطح ملی و بین‌المللی بیشتر شناسانده شود.

سهرابی همچنین به راه‌اندازی قریب‌الوقوع استودیوی صدا و سیما در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: با این اتفاق برنامه‌های مختلف سومین حرم اهل‌بیت (ع) از شبکه‌های مختلف رسانه‌ای قابل دریافت خواهد بود.

در این جلسه پرچم متبرک و لوح سپاس آستان مقدس به پاس خدمات و تلاش‌های این رسانه در انعکاس و ترویج فرهنگ سومین حرم اهل‌ بیت (ع) به مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اهدا شد و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس و معاونین شورای حرم مطهر نظرات و دیدگاه‌های خود را در زمینه تعامل بیشتر و انعکاس هر چه‌بهتر برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و برون‌مرزی صدا و سیما مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار