رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، کشاورزی ارگانیک و صنایع تبدیلی در استان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 05 December 2015
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، ششمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته عصر شنبه با حضور جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه بین المللی استان افتتاح شد.

نیاز علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای بخش كشاورزی در زمینه سیستم های نوین آبیاری، آبرسانی، مكانیزاسیون كشاورزی، ‌ تحقیقات كشاورزی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، به مدت چهار روز با حضور بیش از ۵۰ مشارکت کننده از داخل و خارج از استان و نمایمندگی کشور های خارجی در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع برگزار شده است.

ابراهیمی پاک اضافه کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، همدان و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: همچنین نمایندگی ماشین آلان و اداوات کشاورزی از کشور های اروپایی و آسیایی نیز در این مدت امکانات و وسایل خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این رویداد اقتصادی می تواند به ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات کمک کند.

ابراهیمی پاک با بیان اینکه بخش کشاورزی فرصت های نهفته بسیاری را برای ایجاد اشتغال دارد اظهار داشت: این بخش و صنایع مرتبط با آن دارای زمینه های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری است و بهره گیری از فن آوری های برتر برای مکانیزه کردن فرآیند کاشت، داشت و برداشت محصولات، توسعه تولیدات گلخانه، گسترش صنایع تبدیلی و نهایتاً تأمین غذای سالم و بهداشتی یکی از اولویت های مهم و تعیین کننده و مبنای سیاست گذاری و برنامه های اجرایی است که برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند گامی موثر در راستای دستیابی به این اهداف باشد.

ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات از ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید متخصصان و علاقه مندان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار