نامه سرگشاده جمعی از شهروندان ساروی؛
چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟
کد خبر: ۱۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳ 15 March 2015
جمعی از شهروندان ساروی که در آستانه سال نو ، گرفتار مشکلاتی شدند که یک موسسه مالی برای آنان ایجاد کرده است ، در نامه ای سرگشاده درد دل های خود را بیان و یک نسخه از آن را برای تابناک مازندران ارسال نمودند .

این دردنامه را با هم می خوانیم :

بسمه تعالی

ماجرا به اخاذي و كلاهبرداري صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهراعتماد آريا برمي گردد.

5سال فعاليت بدون مجوز آن هم در مركز استان و به جيب زدن ميلياردها تومان از نقدينگي بدبخت ترين افراد جامعه كه از سود تسهيلات نزول وار بانكها به اين صندوق كوچك پناه برده بودند،تراژدي مصيبت باري است كه هيچ دليلي جز بي تدبيري و روزمرگي مديران استان وبي مسئوليتي ناظران پولي و نمايندگان بانك مركزي دراستان نمي توان براي آن يافت.

بعد از چندبار تجمع و تحصن و هزارو يك وعده و وعيد مسئولان، اينك كه در آستانه شب عيد قرارداريم هيچ پاسخگويي براي مطالبات مشروع شهروندان مالباخته وجود ندارد.

به راستي چه كسي بايد پاسخگوي تلخكامي بيش از 10 هزارشهروند مركزاستان باشد كه در شب عيد از تدارك يك سفره كوچك براي خانواده خود عاجزند.

به راستي اين همه بي تدبيري و بي مسئوليتي مسئولان ارشد استان چگونه قابل توجيه است؟فرمانده محترم انتظامي كه در همه صحنه ها و بحران ها موفق و سربلند عمل نموده و نقاط آلوده استان با مدیریت و درایت ایشان پاکسازی شد ؛ چرا در این بحران به داد ما نمی رسد ؟ سردار که قول 10روزه حل مشكل و پرداخت مطالبات مردم را داده بودند اينك چه پاسخي دارد؟آيا سزاوار است افراد شما مردم مالباخته و خسته و غمگين را از برپايي يك تجمع آرام و دردمندانه برحذر دارند و با تهديد به برخورد آنها را به خانه بفرستند؟

آقاي استاندار!

چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟

آقاي دكتر شجاعي كه به عنوان نماينده محترم مردم مركزاستان خبر از پرداخت مطالبات مالباختگان داده بوديد و كورسوي اميدي را در دل مردم روشن ساخته بوديد پاسخ دهيد چرا همه رشته ها به يكباره پنبه شد و مسئولان بانك رسالت كه قراربود كفالت صندوق مهرآريا را بپذيرند زيرقول و تعهدشان زدند و اكنون به هيچ وجه زيربار تعهدشان نمي روند؟

آقاي دامادي ديگر نماينده محترم شهروندان مركزاستان بفرماييد در اين ماجرا چه كرده ايد؟!

آقايان مسئول!به خدا اين مردم سزاوار اين همه مشقت و بي مهري نيستند.به دادشان برسيد.

«جمعي از مالباختگان صندوق مهراعتمادآريا»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار