رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا؛
هم اکنون مرز مهران با تراکم بالای بازگشت زائران روبروست ولی در مرزهای چذابه و شلمچه بار ترافیکی روان است.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 03 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: هم اکنون مرز مهران با تراکم بالای بازگشت زائران روبروست ولی در مرزهای چذابه و شلمچه بار ترافیکی روان است.

سرهنگ علیرضا جهانگیری که به منظور بازدید از روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مناطق مرزی غرب و جنوب حضور دارد در گفت و گو با عصر ایران خاطر نشان کرد: طی 2 روز آینده حجم بازگشت زائران به کشور افزایش می یابد و لذا از زائران درخواست می شود تا در بازگشت با صبر و حوصله ی بیشتری ادامه مسیر بدهند.

جهانگیری با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچگونه تصادف جرحی و فوتی در مرزها نداشته ایم خاطر نشان کرد: در مرزهای غربی و جنوبی کشور و در استان ایلام و خوزستان خوشبختانه هیچگونه تصادف جرحی و فوتی نداشتیم و نیروهای پلیس نیز با حضور کامل در این مناطق بر روند تسهیل ترافیک نظارت دارند.

وی ادامه داد: بیشتر زائرانی که از طریق مرزهای چذابه و شملچه مراجعه کرده اند با خودروهای شخصی حضور یافته اند به طوریکه میزان مراجعان با خودروهای شخصی نسبت به سال گذشته در این مسیر ها 3 برابر افزایش یافته است.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون وسایل حمل ونقل عمومی از مرزها کار جابجایی زائران تا پارکینگ ها را به طور رایگان بر عهده دارند و لذا از هموطنان درخواست داریم تا برای استقبال از زائران خود به مناطق مرزی مراجعه نکنند.

مرز شلمچه و چذابه آماده بازگشت زائران 
رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ادامه داد: به دلیل افزایش مراجعه به مرز مهران بهتر است زائران به دلیل دسترسی بهتر به وسایل نقلیه عمومی از مرزهای شملچه و چذابه وارد کشور شوند. 

وی به زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی به مرزها مراجعه کرده اند، توصیه کرد در راه بازگشت به دلیل خستگی، قبل از حرکت به سمت شهر های خود استراحت کنند. 
 دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به کربلای معلی است./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار