معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی:
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با تاکید بر اخلاص نیت وعمل در ارائه خدمات به زائر گفت: باید در برخی از رفتارهای خود در ارتباط با زائر تجدیدنظر کنیم وتکریم زائر را مرتب به خود یادآور شویم.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 01 December 2015
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آستان نیوز، سیدخلیل منبتی در همایش «توفیق خدمت، تکریم زائر» که با حضور جمعی از خدام و خدمتگزاران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان این مطلب تأکید کرد: تکریم زائر با حرف زدن ممکن نیست. تکریم و احترام به زائر باید در عمل اجرایی شود و در راستای آن باید طرح‌ها و سیاستهایی را اجرا کرد که بازخورد آن مشهود باشد.

وی با اشاره به دغدغه اصلی زائران عنوان کرد: دغدغه اصلی زائران، زیارتی توأم با آرامش است و این وظیفه ماست که با برنامه‌ریزی‌های صحیح امنیت، آرامش و رفاه را برای زائران بارگاه نورانی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در سطوح مختلف تحصیلات و مقامهای دولتی و کشوری در جمع خدام بیان داشت: خدمت باید صادقانه وصرفاً برای رضایت حضرت رضا(ع) باشد و نباید به خاطر تأمین نظر دیگران وارد این جمع شد.

منبتی اظهار داشت: درمجموعه اماکن متبرکه 30 هزار نفر در بخشهای مختلف مشغول به فعالیت و ارائه خدمات هستند. داشتن الگوی رفتاری و اخلاقی مناسب امری ضروری است و باید توجه داشته باشیم که ما منتسب به این دستگاه معنوی هستیم و رفتار ما باید الگوی رفتاری برای دیگران باشد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در ادامه سخنان خود به اعزام 214 خادم رضوی به عتبات عالیات برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: 32 تریلر وکامیون حاوی بسته‌های مواد غذایی اهدایی آستان قدس رضوی که در شرکت‌های وابسته به این آستان مقدس تولید شده، وارد کشور عراق شده‌اند که در 4 موکب این آستان مقدس و سایر موکب‌های مسیر راهپیمایی توزیع خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار