مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد‌مقدس گفت: در حال حاضر 2 هزار خودرو در مشهد به سیستم جی.پی.اس مجهز شده‌اند و این طرح در تمام تاکسی‌ها اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 01 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید‌مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان تاکسیرانی در چند سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس است که در 3سال رتبه نخست را در کشور کسب کرده‌ایم در حال حاضر در مقطع راهنمایی و متوسطه دخترانه 3 هزار تاکسیران خانم فعال هستند.

علوی مقدم تصریح کرد: 25 اکیپ گشت با حضور 150نفر بازرس در سطح شهر مشهد بر تاکسیرانان نظارت دارند و در مرکز کنترل بر نظارت تاکسیرانان نیز کار نظارت بر خطوط انجام می‌شود.

وی افزود: 12 هزار و 250 دستگاه تاکسی در قالب بیش از 130 خط و 5 شبکه بیسیم در سطح شهر مشهد فعال هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با اشاره به موضوع نوسازی خطوط تاکسیرانی بیان کرد: بانک‌های عامل برای نوسازی وام نمی‌دهند بنابراین شهرداری و شورا خود مجبور به نوسازی تاکسی‌ها شدند و 1700 دستگاه نوسازی شده و تاکسی‌های قدیمی را از چرخه حمل و نقل خارج کرده‌ایم.

علوی مقدم با بیان این مطلب که تمامی تاکسی‌های مشهد ملزم به استفاده از تاکسی متر هستند و خارج از تعرفه آن تخلف محسوب می‌شود عنوان کرد: بزرگترین تاکسی بیسیم کشور 133 در شهر مشهد فعال است و به صورت شبانه روز هزار خودرو فعال هستند به طوری که در طول روز بیش از 6 هزار تماس منجر به جابه‌جایی زائران و مجاوران در سطح شهر مشهد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شبکه 1830 نیز بر روی خودروها سیستم ردیاب نصب شده و از این طریق موقعیت آنلاین تمام تاکسی‌ها را داریم البته در حال حاضر 2 هزار خودرو به سیستم جی. پی. اس مجهز شده‌اند و این طرح در تمام تاکسی‌ها اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار