در لیست 18 نفره سرمربی تیم ملی:
چهار فوتسالیست استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان در فاصله دو ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 30 November 2015
به گزارش تابناک قم، تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله حدود دو ماه تا آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا با حضور بازیکنان نخبه حاضر در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اردوی تیم ملی از دهه پایانی آذر ماه آغاز می‌شود.

برنامه‌ریزی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکلی انجام شده که 13 تیم حاضر در دوره هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور تا پایان دی ماه به کار خود پایان بدهند و تیم ملی با استفاده از فرصت‌ها، مهیای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا شوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برنامه‌ریزی رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال 2016 را برای بهمن ماه سال جاری انجام داده و این رقابت‌ها قرار است از یازدهمین روز بهمن ماه با حضور 16 تیم برتر قاره کهن در کشور ازبکستان به انجام برسد.

از جمع تیم‌های حاضر در مسابقات جام ملت‌های آسیا که به دلیل برخورداری از جنبه انتخابی جام جهانی 2016 از اهمیت بالایی برخوردار است، تعداد چهار تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب می‌کنند و تیم ملی ایران اصلی‌ترین گزینه برای کسب مقام قهرمانی و راهیابی به این جام محسوب می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا در حالی خود را آماده حضور در این بازی‌ها می‌کند که برای تشکیل اردوی آماده‌سازی خود به منظور رویارویی با رقبای آسیایی از حضور چهار ملی‌پوش فوتسال استان قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدحسین کوهستانی، علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی بهر‌ه‌مند است.

این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی در حال حاضر عضو تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند و علیرضا وفایی به هرماه محمدحسین کوهستانی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بازی می‌کنند.

مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا از یازدهم بهمن ماه در تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی در حالی به این بازی‌ها اعزام می‌شود که از رقابت‌های بین‌المللی مهم و معتبری همچون جام گرندپریکس در کشور برزیل عنوان ارزشمند نایب قهرمانی را در کارنامه دارد.

اکنون که قرار است مطابق سال‌های گذشته رقابت‌های فوتسال بین‌المللی در کشور چین با حضور تیم‌های مطرح فوتسال دنیا به انجام برسد، سطح بالای این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای تیم ملی کشورمان است تا در جدال با رقبای شرکت کننده به خوبی محک بخورد.

ملی‌پوشان فوتسال استان قم در حالی تیم ملی کشورمان را در راه کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی به اردو دعوت شده‌اند که تیم ملی در صورت کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی باید سال آینده به مصاف رقبای حاضر در جام جهانی 2016 برود در حالی که این رقابت‌ها قرار است در کشور کلمبیا به انجام برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار