نائب رئیس شورای شهر اصفهان:
تابناک: نائب رئیس شورای ‌شهر اصفهان با اشاره به تاکیدات آیت‌الله مظاهری بر ۱۰ برابر شدن حضور گردشگر در اصفهان گفت: باید زیرساخت‌های جذب گردشگری در اصفهان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 14 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با اشاره به روز شهدا اظهار داشت: بحث ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده‌های آنان در اصفهان کمتر صورت گرفته که در این زمینه درخواست‌هایی از طرف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برای همکاری شورای شهر و شهرداری در زمینه تأمین هزینه‌ها و پشتیبانی مالی از این کار رسیده که باید به این مسئله توجه شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اظهار تأسف از کاهش روشنایی برخی معابر اصلی و فرعی شهری بیان کرد: در مرکز شهر و خیابان چهارباغ بالا و همچنین برخی زیرگذرها از جمله زیرگذر میدان امام علی(ع) کاهش روشنایی وجود داشته که البته در زیر گذر میدان امام علی(ع) علاوه بر کمی نور، از نظر تهویه نیز شرایط مناسبی وجود ندارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان گردشگری با آیت‌الله مظاهری خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر مسئولان گردشگری با آیت‌الله مظاهری، ایشان فرمودند که باید جذب گردشگر در اصفهان 10 برابر شود.

شریعتی گفت: باید شهروندان اصفهانی که سابقه مهمان‌دوستی دارند به این مهم توجه کرده و میزبان خوبی در زمینه جذب گردشگر باشند چرا که اخلاق و رفتار درست ما می‌تواند در جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار