ابراهیم عباسپور سرپرست گروه نمایش مروارید شیروان گفت:
نمایش، من دیوانه به قلم عباس جانفداوبه کارگردانی ذکریا شیرمحمد زاده وسرپرستی ابراهیم عباسپور کاری از گروه هنری مروارید در پیچ وتاب تمرینات می باشد. سرپرست گروه نمایش مروارید شیروان گفت: این نمایش که ششمین اثر مناسبتی ومحرمی این گروه در شش سال متوالی می باشد بر طبق یه نذر با نیت وقف وقت در حال تمرین است.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 30 November 2015

نمایش، من دیوانه به قلم عباس جانفداوبه کارگردانی ذکریا شیرمحمد زاده وسرپرستی ابراهیم عباسپور کاری از گروه هنری مروارید در پیچ وتاب تمرینات می باشد.

سرپرست گروه نمایش مروارید شیروان گفت: این نمایش که ششمین اثر مناسبتی ومحرمی این گروه در شش سال متوالی می باشد بر طبق یه نذر با نیت وقف وقت در حال تمرین است.

ابراهیم عباسپور افزود: نمایش به نام من دیوانه، مرثیه ای است در سوگ دو تن یکی حضرت ابا عبدلله الحسین ع که مظلوم وغریب شهید شد در دشت کربلا ودیگر آنانی که به عشق حسین زمان مظلومانه شهید شدند و عجیبتر آن که هنوز هم در دیار خود غریبند .

ذکریا شیرمحمد زاده کارگردان وبازیگر این نمایش نیز گفت: در این نمایش بازیگرانی چون علی نیازی،علی قوامی، امید غفاری، زهرا مشایخی و… ایفای نقش خواهند کرد وعوامل ویاریگران آن آقایان مهدی ترخاصی، امیر حسین جعفری، امیر حسین حق پناه، امیر رضامحمد زاده، محمد ریحانی، معین بیچرانلو واساتید نوازندگی حسین ولی نژاد وعلی اصغر قربانی ودر گریم سحر پر زحمت همکاری می کنند.

وی در پایان از ادارات و نهادهای دولتی وغیر دولتی جهت همکاری دعوت به عمل آورد تا بتواند بخشی از هزینه های نمایش را متقبل شوند .

این نمایش بعد از اخذ پروانه در پایان صفر آماده ی اجرا برای عمومم خواهد شد.

اتفاقیه/حشمتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار