فرمانده حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: با هدف کمک به محرومان، بیش از 300 سبد کالا از سوی این نهاد تهیه و بین مستمندان و نیازمندان محله سنگ سیاه و دروازه اصفهان شیراز توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 29 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:رضا افکاری گفت: ارزش هر یک از این بسته های غذایی یک میلیون ریال و حاوی روغن، برنج و مرغ است.

وی افزود: بسیجیان این حوزه بیش از 300 خانواده نیازمند و محروم را در مناطق یاد شده شناسایی کرده اندو این سبدهای کالا از طریق پایگاه های مقاومت بین آنان توزیع شده است.

افکاری با بیان اینکه مردم فارس و شیراز دارای روحیه نیکوکاری و خیرخواهانه هستند، اظهاراشت: این سبدهای کالا از محل کمک های مردمی و خیران تامین شده است و سال 93 نیز 150 سبد کالا بین نیازمندان مناطق نام برده توزیع شد.

وی اضافه کرد: حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه بقیه الله(عج) شیراز امسال برای دومین بار در کنار سایر فعالیت های خوددر این مناطق، با هدف محرومیت زدایی و کمک به مستمندان، اقدام به تهیه این سبد های کالا کرده است .

او ادامه داد: رسیدگی به خانواده های کم درآمد و محروم جامعه در دستور کار سپاه است و سپاه و بسیج با هدف الگوسازی، همواره در این عرصه فعالیت داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار