سخنگوی شورای شهر اصفهان:
تابناک: سخنگوی شورای ‌شهر اصفهان با اشاره به افزایش چند برابری سرفصل‌های جاری در اصلاح بودجه سال ۹۳ گفت: پیشنهاد می‌کنم کمیته مدیریت هزینه‌ها برای بهبود تخصیص منابع، کاهش هزینه‌ها و محقق‌شدن اقتصاد مقاومتی در شهرداری تشکیل شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ 14 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه یکی از مهمترین اسنادی است که به عنوان نقشه راه شهرداری توسط شورای شهر به تصویب می‌رسد، اظهار داشت: در چند هفته گذشته، شورای شهر لایحه آخرین اصلاح بودجه سال 93 شهرداری را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مورد بررسی قرار داده و در جلسه علنی روز پنجشنبه با اصلاحات شورا مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: افزایش ردیف اعتباری در تعدادی از ردیف‌ها در بخش جاری و عمرانی قابل تأمل است و از آنجایی که شهرداری با توجه رکود اقتصادی در رسیدن به بودجه مصوب خود دچار مشکل بوده افزایش بعضی از ردیف‌های اعتباری به خصوص در بخش جاری نیاز به آسیب‌شناسی جدی دارد.

سخنگوی شورای ‌شهر اصفهان با اشاره به حذف برخی ردیف‌های فرهنگی و اضافه‌شدن ردیف‌های عمرانی و جاری در اصلاح بودجه سال 93 بیان کرد: از سوی دیگر شاهد افزایش چند برابری در سرفصل‌های جاری بودیم که هر چند این افزایش با توجه به تورم اقتصادی کشور منطقی بوده اما موارد یاد شده نیازمند آسیب‌شناسی جدی است که به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم کمیته مدیریت هزینه‌ها برای بهبود تخصیص منابع، کاهش هزینه‌ها و محقق‌شدن اقتصاد مقاومتی در شهرداری تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: آنالیز هزینه‌ها، شناسایی مراکز اصلی تجمع هزینه، هم‌فکری و نظارت بر ایده‌های کاهش هزینه، تعریف و تصویب پروژه‌های بهبود، برنامه‌ریزی، کنترل پروژه‌ها و نظارت بر اجرای سریع و صحیح آنها تا زمان تحویل به بهره‌برداران از وظایف کمیته کمیته مدیریت هزینه‌ها در نظر گرفته بشود.

واشیانی‌پور با اشاره به افزایش 2.5 برابری برنامه‌های فرهنگی در بودجه 94 تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باید با در حوزه اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی افزایش نشاط اجتماعی با اجرای برنامه‌های لازم وایجاد تفریحات سالم را به عنوان مطالبه شهروندان به صورت جدی در برنامه‌های خود لحاظ کرده تا ما در سال 94 شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهروندان اصفهانی باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرداری در سال 93 گفت: شهرداری باید با توجه به تصویب 2 مدل پروژه شاخص در حوزه فرهنگی که شامل ایجاد 2 پردیس فرهنگی، هنری و تفریحی و همچنین ایجاد 2 مرکز تخصصی بانوان با رویکرد تفریحی می‌باشد را با توجه به نیاز مردم به این مجموعه‌ها برای ارائه خدمات در 3 ماهه نخست فاز صفر و طراحی این پروژه‌ها را انجام دهد تا از تیرماه شاهد عملیات اجرایی این پروژه‌ها باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار