فرمانده انتظامی استان لرستان
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کانتینر حامل محموله قاچاق کالای 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی در شهرستان خرم‌آباد توقیف شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 29 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان، سردار محمد قنبری اظهار داشت: یک دستگاه کانتینر حامل محموله قاچاق سه میلیارد و 500 میلیون ریالی در شهرستان خرم‌آباد توقیف شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با کالای قاچاق آگاهی لرستان، در راستای طرح تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج قاچاق در محور آزادراه پل زال – خرم‌آباد به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی که حامل ماشین لباسشویی خارجی با مارک ال جی و دوو فاقد مجوز گمرکی بود، تعداد 120 دستگاه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه محموله کشف‌ شده همراه راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل گمرک استان شد، بیان کرد: این محموله قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود.

قنبری تصریح کرد: قاچاق علاوه بر به خطر انداختن اقتصاد جامعه به سلامت افراد نیز آسیب وارد می‌کند که در این راستا  پلیس استان مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

تریلی حامل مواد افیونی در بروجرد توقیف شد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: تریلی حامل مواد مخدر در شهرستان بروجرد توقیف و 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه تریلی حامل مواد افیونی به حوزه استحفاظی این شهرستان، با همکاری سازمان‌های مرتبط وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران با اجرای تور ایست بازرسی در ورودی شهرستان مستقر و  با مشاهده تریلی بلافاصله توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، مقدار50 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف و ضبط شد و متهمان به  همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

پراید با بیش از 32 میلیون ریال خلافی توقیف شد

سرهنگ رضا داوودی فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: خودرو سواری پراید با 32 میلیون و 360 هزار ریال خلافی و 126 فقره تخلف، در شهرستان پلدختر توقیف شد.

وی افزود: در راستای اجرای تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مأموران پلیس راهور پلدختر، یک دستگاه خودروی پراید را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر عنوان کرد: پس از استعلام‌ به‌عمل‌آمده مشخص شد این خودرو دارای 126 فقره تخلف و 32 میلیون و 360 هزار ریال خلافی پرداخت‌نشده است.

داوودی با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی ماده 8 تبصره یک، تصریح کرد: درصورتی‌که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض اقدام نکنند پلیس مکلف به توقیف خودرو است.

سارق محتویات داخل خودرو دستگیر شد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: یک سارق محتویات داخل خودرو در شهرستان دستگیر و 15 فقره سرقت کشف شد.

وی افزود: درپی سرقت‌های متعدد محتویات داخل خودرو در سطح یکی از محلات شهر خرم‌آباد،عوامل انتظامی و تخصصی کلانتری 17 شهرستان موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد: با رصد دقیق جرائم و گشت‌های پنهان و آشکار انتظامی، با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل‌آمده به 15 فقره سرقت محتویات خودرو شامل پخش، باتری، زاپاس، جک و آچار آلات به ارزش 30 میلیون ریال اعتراف کرد.

نجفی بابیان اینکه در مخفیگاه این سارق مقداری از اموال مسروقه نیز کشف‌شده است، گفت: پس از شناسایی مالباختگان و بازسازی صحنه‌های سرقت، سارق به همراه پرونده‌های متشکله تحویل مراجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

خادم مسجد در بروجرد براثر گازگرفتگی جان باخت

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: مردی 29 ساله که خادم مسجدی در بروجرد بود، براثر گازگرفتگی جان خود را از دست داد.

وی افزود: روز گذشته به دنبال کسب خبری مبنی گازگرفتگی در این شهرستان، مأموران انتظامی این فرماندهی، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: با بررسی‌های به‌ عمل‌ آمده مشخص شد، مردی 29 ساله خادم یک مسجد، در حال استحمام بوده که متأسفانه به علت نشت گاز آبگرمکن، دچار گازگرفتگی و به علت شدت مسمومیت فوت‌ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار