کد خبر: ۱۳۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 29 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در واحدهای آموزشی استان گیلان برگزار شد.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این مانور همزمان با سراسر کشور در واحدهای آموزشی مناطق 33 گانه آموزش و پرورش گیلان برگزار شد.
سیده حمیرا ذکی پور روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مانور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آمادگی دانش آموزان واحدهای آموزشی برای مقابله با بلایای طبیعی شامل زلزله و ارتقای فرهنگ ایمنی از اهداف برگزاری این مانور است.
وی اظهار داشت: در این مانور چگونگی پناهگیری، خروج اضطراری در هنگام زلزله ، ارایه کمک ها و خدمات امدادی و حمل مصدوم به صورت نمادین به نمایش گذاشته شد.
معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد: برگزاری این مانورها در کاهش آسیب ها در صورت بروز حوادث طبیعی نقش مهمی دارد.
ذکی پور یادآور شد: در برگزاری این مانور دستگاه هایی از جمله مدیریت بحران استانداری گیلان، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، سازمان دانش آموزی ، اورژانس، نیروی انتظامی، فرمانداری و صدا و سیما همکاری کردند.
بر اساس آخرین آمار اسامی بیش از 365 هزار دانش آموز در سامانه سناد (ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان ) آموزش و پرورش استان گیلان ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار