توسط بنیاد پ‍ژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی؛
در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری و عزاداری اربعین اباعبدالله الحسین(ع) نشست علمی «تاریخچه اربعین و نقش آن در احیای نهضت امام حسین(ع)» از سوی بنیاد پ‍ژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 29 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این نشست با همكاری پژوهشكده حج و زیارت و بنیاد پ‍ژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود و حجج اسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار، محمد هادی یوسفی غروی و دكتر علیرضا واسعی در این نشست به ایراد سخن می پردازند.

«گذری بر زیارت ماثوره امام حسین(ع)»، «نگاهی به اربعین در فرهنگ شیعی سده های نخست» و «تاریخچه اربعین و نقش آن در احیای نهضت امام حسین(ع)» از موضوعاتی است كه در این نشست علمی تبیین و بررسی می شود.

نشست علمی «تاریخچه اربعین و نقش آن در احیای نهضت امام حسین(ع)» 8 آذر ماه جاری از ساعت 8:30 تا 11 واقع در حرم مطهر رضوی، دوربرگردان شیخ طبرسی، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، تالار شیخ طبرسی برگزار می شود.

گفتنی است؛ بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از ابتدای تاسیس تا کنون، علاوه بر تولید آثار و كتاب هایی در قالب گروه های پژوهشی، 6 کنگره و سمینار و 100 نشست علمی و همایش برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار