رئیس دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه خبر داد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه از ساخت مستندی پیرامون سیره و سبک زندگی آیت‌الله معصومی در صدا و سیمای خراسان رضوی بر اساس سخنرانی‌های موجود در آرشیو این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 28 November 2015
محمدعلی علیزاده در نشست خبری پیرامون اعلام برنامه‌های همایش نکوداشت فقیه عالیقدر آیت‌الله معصومی اظهار کرد: آیت‌الله معصومی سابقه طولانی در فعالیت‌های دینی فرهنگی در دانشگاه و حوزه دارد به طوری که بنیانگذار دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه بوده و به مدت 23 سال امام جمعه این شهرستان بودند.

وی با اشاره به اینکه این استاد عالیقدر فعالیت‌های علمی قابل توجهی را در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: بازسازی مسجد جامع تربت‌حیدریه، تدریس در حوزه علمیه و دانشگاه و فعالیت‌های مربوط به هشت سال دفاع مقدس از جمله فعالیت‌های وی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه از ساخت مستندی پیرامون سیره و سبک زندگی آیت‌الله معصومی در صدا و سیمای خراسان رضوی بر اساس سخنرانی‌های موجود در آرشیو این سازمان خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه آزاد واحد مشهد این همایش به صورت ملی برگزار می‌شود.

در ادامه مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز با اشاره به فعالیت‌های بسیار سیاسی آیت‌الله معصومی در دوران پیش از انقلاب تأکید کرد: علاوه بر تمام شاخصه‌های وی در حوزه فعالیت‌های دینی و فرهنگی، اخلاق مردمی آیت‌الله معصومی نیز که همراه با تواضع و تکریم مردم است از جمله ویژگی‌های بارز وی محسوب می‌شود که می‌تواند الگوی خوبی برای نسل جوان باشد.

حجت‌الاسلام سید حسین محتشمی خاطرنشان کرد: ویژه‌نامه‌ای که حاوی مصاحبه با 30 نفر از نزدیکان آیت‌الله معصومی است، انجام شده و برای همایش به چاپ می‌رسد و علاوه بر این دفتر خاطراتی نیز در این همایش قرار می‌گیرد تا نزدیکان و افرادی که این چهره انقلابی را کاملا می‌شناسند خاطرات خود در ارتباط با این شخصیت را بنویسند که پس از پایان همایش به چاپ می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار