مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ خرید این محصول از شب گذشته آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 28 November 2015
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ خرید این محصول از شب گذشته آغاز شده است.

حسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از شب‌گذشته تاکنون 10 تن مرغ از تولیدکنندگان سطح استان به قیمت هر کیلو 65 هزار ریال خریداری شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید مرغ تا افزایش قیمت و برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان این بخش ادامه دارد، عنوان کرد: هم اکنون هر کیلو مرغ در سطح بازار به قیمتی کمتر از 60 هزار ریال به فروش می‌رود.

احمدی با اشاره به انعقاد قرارداد با کشتارگاه‌های اسلام‌آباد غرب و روانسر گفت: سازمان پشتیبانی امور دام با این کشتارگاه‌ها به دلیل تجهیز به امکانات انجماد قرار داد منعقد کرده و خرید مرغ از کشتارگاه‌های مذکور به صورت روزانه ادامه دارد.

وی با اشاره به وقفه چهار ماه از خرید مرغ به‌دلیل بالا‌بودن قیمت آن افزود: در این مدت تولیدکنندگان نسبت به توزیع مرغ در سطح بازار اقدام کردند و در شرایط کنونی با افت قیمت سازمان پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از تولیدکنندگان اقدام به خرید و ذخیره‌سازی مرغ می‌کند.

احمدی از ذخیره کافی مرغ خبر داد و بیان کرد: انبارهای سازمان پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه برای صادرات مرغ از ذخیره کافی برخوردار است که با همکاری بخش خصوصی و به صورت غیر مستقیم اقدام به صادرات می‌کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته صادرات مرغ از این استان انجام نشده است، افزود: به دلیل عدم راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی در استان، این محصول صادر نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار