رئیس بسیج مستضعفین:
رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج مصداق بارز آیات قرآنی و یک تشکل الهی است.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 26 November 2015
سردار محمدرضا نقدی در اجتماع بزرگ بسیجیان در حرم منور رضوی اظهار داشت: امروز به برکت نفس مسیحایی امام راحل بزرگوار و شهیدان والامقام در پرتو تبعیت از اهل بیت(ع)، سی و ششمین سالگرد تاسیس بسیج مستعفین را شاهد هستیم.

وی گفت: بسیج مصداق آیه قرآنی است، نهادی که به دست امام راحل بزرگوار سی و شش سال قبل تاسیس شد و ریشه در مجاهدتهای مومنان دارد و امروز آن طور که رهبر بزرگوار می‌فرمایند به یک درخت تناور تبدیل شده که نه تنها ملت ما بلکه دنیا از میوه‌های آن متنعم است.

رئیس بسیج مستضعفین افزود: برخلاف مطامع ظالمانی که از روز نخست تاسیس این بنیاد مبارک تلاش کردند بسیح را نابود کنند و تمامی همت خود را برای از میان بردن این تشکل الهی به کار گرفتند اما هر روز مردم بیشتری را به خود جذب می‌کند.

سردار نقدی گفت: همیشه در این ایام یاد بسیج گرامی داشته می‌شود، بسیج از مرزها حراست می‌کند، از امنیت امت اسلام و استمرار مقاومت را تضمین می‌کند، این ایثار از درس‌های عاشورا است، بسیجی از بدو تولد با تربت امام حسین(ع) آشنا شده و با این مکتب و هیئت‌هایی که رفته است آشنا شده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نام بسیج برده می‌شود شهید تداعی می‌شود و نام ایثار نیز تداعی می‌شود، این مکتب حسین(ع) است که چنین انسانهایی را پرورش می‌دهد، امروز بسیجیان در دور دست ترین نقاط با کمترین امکانات حاضر می‌شوند و به محرومان خدمت می‌کنند.

رئیس بسیج مستعفین کشور خاطرنشان کرد: بسیج بدون مزد و منت خدمت می‌کند، بسیج محدود به دوره جنگ نبوده است بلکه در آن دوران بسیج درخشش داشته است و اینها را همه ما مدیون مکتب اهل بیت(ع) هستیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: ما در میان ملت خود هرچه بیشتر باید از ظرفیت‌های این تشکل الهی استفاده کنیم، امید بستن به شرق و غرب ما را به جایی نمی‌رساند، تجربه عینی ملت ما نشان داده است که نزدیک شدن به کشورهای ظالم غربی پیشرفت‌ها را متوقف می‌کند و پیشرفت را ضعیف می‌کند و آن را عقب مانده نگه می‌دارد.

وی گفت: در کشورهایی که امروز غرب حضور دارد فلاکت و ناامنی را شاهد هستیم و باید از اینها عبرت بگیریم، خوش بینی به غرب عقب ماندگی علمی و فناوری را به دنبال دارد، آنها راضی نیستند که کسی را قوی تر از خود ببینند و می‌خواهند روند پیشرفت علمی را کند کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: آنها راضی نیستند سایر کشورها پیشرفت کنند و تلاش می‌کنند قدرتها را تضعیف کنند، آنها راضی نیستند که ملتی روی پای خود پیشرفت کند و دستگاه اطلاعاتی قوی و نفوذناپذیر داشته باشد و تلاش می‌کنند در این دستگاه‌ها نفوذ کنند.

رئیس بسیج مستعفین تصریح کرد: از لحاظ قدرت نظامی همه چیز ما در دوره ستمشاهی وابسته بود، توان امنیتی ما نیز همان حدی بود که همه گروه‌های تروریستی رشد کنند و اینها دستاورد دوستی با غرب بود اما امروز 36 سال ملت ما مقاومت کرد و دستاورد آن فقط پیروزی بود.

سردار نقدی گفت: دشمن امروز در عرصه‌های مختلف فعال است، دوران جنگ تحمیلی را ببینید، تمامی قدرتهای دنیا پشت عراق آمدند، دشمن در جنگ سیاسی و فرهنگی و اقتصادی شکست خورد و سپس روی به جبهه سال 88 آوردند اما به نتیجه نرسیدند زیرا ملت با حضور درخشان در 9 دی آنها را سر جای خود نشاندند و به این فکر افتادند که تحریم‌ ها را تشدید کنند.

وی افزود: در سال 94 رئیس جمهور منحوس آمریکا پشت تریبون قرار گرفت و گفت تحریم‌ها بر مردم ایران اثر نمی‌کند و امروز روی به نفوذ آورده‌اند و باید بدانیم که این نفود دقیقا چیست.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن روی به مذاکره آورده است و قصد دارد از این حربه استفاده کند تصریح کرد: دشمن با چرب زبانی و ابراز محبت ممکن است بخواهد به اهداف خود برسد، این در حالی است که مهمات دشمن اصطلاحا به اتمام رسیده است و حربه‌ای جز این ندارد و آمریکا به اینجا رسیده است.

رئیس بسیج مستعفین خاطرنشان کرد: آمریکا تنها کشوری است که در عراق ایستاده است تا منافقین مقرهایشان در این کشور باقی بماند در حالی که دولت و مجلس عراق و البته مردم عراق می‌خواهند اینها را بیرون کنند اما آمریکا می‌گوید اینها باید بمانند، در همین مرزهای شرقی در جوار استان خراسان رضوی آمریکا پایگاه تربیت تروریست ایجاد کرده است و آنها را پرورش می‌دهد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا گروه‌های تروریستی را تغذیه می‌کنند افزود: مرتبا آمار اینها توسط وزیر اطلاعات اعلام می‌شود، گروه‌های تروریستی پایگاه اصلی شان در آمریکا است، منافقان در خیابان منتهی به کاخ سفید در همین یکی دو سال گذشته مقر بزرگی داشتند، اگر اینها راست می‌گویند که دوست مردم ایران هستند این کارها چیست و چرا دهها شبکه ماهواره‌ای تخریب گر راه اندازی می‌کنند.

وی بیان کرد: پولهای ملت ایران را از ابتدای انقلاب بلوکه کردند در حالی که در قرارداد الجزایر قول دادند اموال ایران را آزاد می‌کنند و دخالتی در امور داخلی ایران نمی‌کنند اما همین که گروگانهایشان آزاد شدند دیگر پولی به ما ندادند، چگونه به اینها اعتماد کنیم.

سردار نقدی گفت: آمریکا از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند و این مسئله بسیار بارز و مبرهن است، امروز بسیج الهام بخش جهان اسلام است، شاهد بودید بسیجیان قهرمان عراقی بغداد را از سقوط نجات می‌دهند، در سوریه نیز آمریکا اقدام مشابهی انجام داد و جنگ را تحمیل کرد تا جبهه مقاومت را تضعیف کند اما فرمول بسیج دمشق را آزاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان سوری کشورشان را از خطر سقوط نجات دادند، فرمول نجات بخش امروز در فلسطین نیز غوغا کرده است و همیشه با همین فرمول در جنگ پیروز بودند و صهیونیست‌ها سه بار در غزه شکست خوردند.

سردار نقدی بیان کرد: صهیونیست‌ها امروز با احتساب عقب نشینی سه بار از حزب الله قهرمان شکست می‌خورند و همه اینها معجزه برگزفته از دو عنصر اصلی است، نخست ولایت و اطاعت از ولایت حق و اطاعت از ولی فقیه دوران و اطاعت از نایب امام زمان و دوم برائت از مشرکان و ایستادگی در برابر دشمن و بصیرت در برابر دشمن.

وی گفت: این دو رکن، ارکان اصلی تشکیل دهنده نقشه راه بسیج است که در تمامی کشورها معجزه کرده است و دشمن را ذلیل و خوار کرده است، دشمن خلع سلاح شده امروز با وجود همه کینه و نفرت از ما، دم از دوستی می‌زند و این آخرین حربه‌اش است و اینجا نباید غافل شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار