نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال با یک شکست و یک پیروزی به کار خود در لیگ پایان دادند.
کد خبر: ۱۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱ 13 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فرش آرا مشهد در خانه و در سالن شهید بهشتی مشهد توانست با نتیجه 8 بر 4 تیم پایاسازه را شکست دهد و با این نتیجه تیم حریف به لیگ دسته یک سقوط کرد.

شهرام شریف زاده در این دیدار هت تریک کرد و رحمان سارانی، مسعود سعادتی، قدرت بهادری و ایمان احمدی دیگر گل های این دیدار را برای فرش آرا وارد دروازه کردند.

در دیداری دیگر تیم فردوسی مشهد دیگر نماینده استان در لیگ برتر خارج از خانه مقابل تیم گیتی پسند به میدان رفت که این دیدار نیز با نتیجه مشابه 8 بر 4 اما به سود تیم حریف به پایان رسید و فردوسی با شکست لیگ را به پایان رساند.

در پایان لیگ برتر، تیم تاسیسات دریایی تهران با 51 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد، گیتی پسند با 50 امتیاز و مس سونگون با 45 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم فرش آرا مشهد نیز توانست با کسب 36 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ قرار گیرد و تیم فردوسی نیز که اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد با 31 امتیاز جایگاه دهم جدول را از آن خود کند.

تیم‍های شهرداری ساوه و پایاسازه نیز از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار