در نشست خبری ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد مطرح شد:
غلامرضا بصیری پور گفت: باید از ظرفیت شهر مشهد در تمام زمینه‌ها استفاده کنیم، همان‌گونه که توانسته‌ایم در رابطه با برگزاری نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری مشهد از استان‌های بزرگی مثل تهران و اصفهان پیشی بگیریم.
کد خبر: ۱۳۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 25 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست خبری ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد گفت: وجود چنین نمایشگاه‌هایی به رشد فکری و اقتصادی شهر مشهد و شهرداری آن کمک می‌کند و شرکت 200 نفر از شهردارها و معاونین شهری کشور در این نمایشگاه بیانگر اهمیت و قدرت تأثیرگذاری آن است.

بصیری‌پور با انتقاد از کمرنگ شدن طرح مشهد 2017 و اهمیت آن افزود: شهر مشهد باید زیباترین شهر دنیا باشد و من تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر نقش تبلیغات و رسانه در فرهنگ مردم گفت: جای تأسف دارد که چرا با وجود این همه تبلیغ و کار فرهنگی هنوز نتوانسته‌ایم فرهنگ درست شهرنشینی را در ذهن بعضی از مردم جا بیندازیم و متأسفانه گاهی شاهد پرتاب زباله از شیشه ماشین‌های در حال تردد هستیم .

بصیری‌پور خطاب به خبرنگاران گفت: رسانه پیشانی حرکت‌های اقتصادی،‌ سیاسی، فرهنگی و ... است و من از همه رسانه‌ها می‌خواهم که با پوشش خبری مناسب یاری‌گر این نمایشگاه و سایر برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی مشهد باشند.

در ادامه این جلسه حمید ابراهیمی مدیر برگزاری نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک گفت: نمایشگاه امسال در فضای ده هزار متر مسقف و هزار متر فضای باز و با حضور 75 شرکت بزرگ برگزار می‌شود.

وی گفت: 70 درصد از شرکت‌های سال گذشته دوباره در این نمایشگاه حضور دارند که این نشان دهنده بار اقتصادی خوب برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه است.

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک با حوزه فعالیت ارائه خدمات و ماشین‌آلات، خدمات شهری، مبلمان پارک، نورپردازی شهر، خودروهای عمومی، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات پارکی کودکان و زیباسازی شهر پنجم لغایت هشتم آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
اول شهر مشهد رادرايران زيبا كنيد بعدا ميشود درمورد بقيه إظهار نظر كرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار