مشاور رسانه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی از فعالیت بیش از 300 شرکت کارگزار بیمه محصولات کشاورزی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 24 November 2015
مشاور رسانه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی از فعالیت بیش از 300 شرکت کارگزار بیمه محصولات کشاورزی در کشور خبر داد.

محمد شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: رسانه‌‌‌‌‌ها بازوی کمکی مسئولان بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در راستای خدمت به مردم با بانک کشاورزی تعامل خوبی دارند، لزوم فرهنگ‌سازی برای گرایش بیشتر کشاورزان به منظور بیمه کردن محصولات را مورد تأکید قرار داد و افزود: امن‌ترین نهاد در حمایت از تولیدات کشاورزان صندوق بیمه کشاورزی است.

مشاور رسانه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی اضافه کرد: 200 شغل در زیر مجموعه کشاورزی و صنایع مرتبط وجود دارد و براساس آمار موجود حدود 43 درصد اشتغال و کارآفرینی کشور در بخش کشاورزی است که این امر حاکی از آن است که باید حمایت و توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد.

شهرکی فعالیت صندوق بیمه محصولات کشاورزی را نیازمند حمایت دولت دانست و تصریح کرد: این صندوق باید از سوی قوه مجریه تقویت شود تا زمان پرداخت غرامت به بیمه‌گزاران در حوزه کشاورزی کوتاه گردد.

وی در مورد پرداخت غرامت سال گذشته و امسال به کشاورزان خاطرنشان کرد: هر چند سعی در کوتاه کردن زمان پرداخت داشتیم، اما صندوق بیمه یک نهاد خصوصی نیست و نیاز به حمایت دولت دارد.

مشاور رسانه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی تصریح کرد: بنای ما بر سوددهی نیست و همواره به فکر سود کشاورزان هستیم که این موضوع قدرت ریسک‌پذیری کشاورز و کارآفرین را در این حوزه افزایش می‌دهد.

شهرکی بیمه کشاورزی را دارای نقش حمایتی و تضمینی دانست و گفت: کشاورز، باغدار و دامدار باید بدانند صندوق بیمه حافظ تلاش آنهاست و باید سطح آگاهی عمومی مولدان با اطلاع‌رسانی رسانه‌ها افزایش یابد.

وی از فعالیت بیش از 300 شرکت کارگزار بیمه در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هر کدام از این کارگزاران دارای چند نماینده هستند و بانک کشاورزی طلایه‌دار بخش تولید و کشاورزی است.

مشاور رسانه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی ادامه داد: صندوق بیمه کشاورزی در تمام مراکز خدمات کشاورزی فعال است و نماینده بیمه برای ارائه خدمت به کشاورزان حضور دارد.

شهرکی با درخواست کمک از استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تقویت این صندوق، پرداخت خسارت‌های وارده را در گرو تأمین اعتبار از سوی دولت دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار