فرماندار خلیل آباد گفت: با اختصاص 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به شهرستان خلیل‌آباد، 60 پروژه نیمه‌تمام این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 23 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجتبی شاکری در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سطح شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات مربوطه تلاش کنند و از ادارات کل خود پیگیری لازم را برای جذب اعتبارات داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیرانی که انگیزه کافی برای خدمت به مردم را ندارند و یا به نوعی به روزمرگی افتاده‌اند، باید جای خود را به مدیران لایق و باانگیزه بدهند و در جای دیگر ادامه خدمت داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: با اختصاص 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به شهرستان خلیل‌آباد، 60 پروژه نیمه‌تمام این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شاکری همچنین نسبت به ذخیره‌سازی سوخت در زمستان امسال هشدار داد و افزود: با توجه به اینکه زمستان بسیار سردی را پیش رو داریم، دستگاه‌های اداری آمادگی لازم را باید در این زمینه داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد اظهار داشت: دهیاران و شوراها هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و نسبت به رفع مناطق آبگیر بعضی از مسیرها از هم‌اکنون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دهیاران موظف هستند اقدامات انجام شده نسبت به تسهیل امور مردم در روستاها در ایام زمستان را به بخشداری‌های مرکزی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار